Zobrazit přihlášovací formulář

Diskuse s adminy

Avatar
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
bobáš 10. 8. 2023, 10:39
Dnes opět nejde úprava fotek u starších inzerátů a to tak, že chci "jen a pouze" vyměnit hlavní fotku za jinou - nic, nic.
Vaše neustálé vylepšování dlouze a pomalu spěje k zániku: komplikované vyhledávání zboží, místo původního jednoho kliku je totéž teď tak na 3, chaotičnost ... neustále jen sliby "snažíme se, uděláme, zařídíme", ale upozornění, že MMB prochází změnami k lepšímu na mě svítí už pomalu 2 roky a začínám být na tu větu alergická.
Seriózními obchodníkovi by se rozsvítila červená, když mu takový počet prodejců píše, jak jim po všech těch megaloúpravách klesly objednávky, kolik lidí už tady psalo, že neprodávají už vůbec nic, kolik nespokojených reakcí mnoha členů tady bylo napsáno ... ale přiznat chybu a vrátit se k tomu, co předtím fungovalo, to chce člověka skutečně velkého formátu a morálního machra. Chybami se člověk učí, ale tady se evidentně nikdo nepoučil.
"Udělat chybu je projevem lidskosti, ale přiznat ji, je projevem charakteru."
gloglo 10. 8. 2023, 11:11
@bobáš Už sami vidí, že jim plátci hodně členství kvůli změně přestalo platit a prodávají radši někde jinde. Sami museli přistoupit na levnější platby za členství, ale přesto tvrdošíjně si pořád budou stát za svým, že změna přispěla všem jen k lepšímu????. Už by to chtělo opravdu otevřít oči a neusínat na vavřínech..
Já sama nic už 2 roky kvůli nepřehledné stránce nic nekupuji.. Jen prodávám. Ale takto smýšlejí více lidí, proto je u některých členů nulový prodej..
bobáš 7. 8. 2023, 16:44
Dobrý den,
opět nefunguje úprava inzerátu - nová hlavní fotka se nenačte vůbec, zato ta stará se zobrazí 3 (N) a nejde ani úprava pomocí ctrl+shift+r
Januška 8. 8. 2023, 22:08
@bobáš Nefunguje to již od začátku července !!!!!!!!!! (comp) :-o (N) :-@ :-| (6) (palice) (hadka) (zurim) (nejdeto)
hodanka59 9. 8. 2023, 17:29
@Januška Máte pravdu, děs běs. Hlavně, že pořád zdražují za členství. (nejdeto) (nejdeto) (nejdeto) (palice)
JKU 9. 8. 2023, 21:28
@hodanka59 Může už se prosím někdo z adminů vyjádřit k přetrvávajícím problémům. Dnes opět nefungují úpravy inzerovaného zboží. Je to opakující se problém a bohužel to vůbec nikoho nezajímá.
Celkově Mimibazar tímto vším odrazuje kupující a už i inzeretny. Jsem zde od roku 2006 a už opravdu nebudu prodlužovat členství, jen vyhazuji peníze.
Gratuluji vedení MMB za neprofesionalitu (zurim)
Tejtyna 7. 8. 2023, 8:00
Prosím - nešlo by v zadávání inzerátu zaškrtávání políček zda se jedná o zboží pro dívky či chlapce udělat také povinné? Takto je možnost filtrování zcela bezpředmětná... Sháním oblečení pro dceru a probírám se velkým množstvím jasně chlapeckého oblečení. Je to natolik demotivující, že jsem s prohlížením přestala a věřím že i další případné nakupující toto odradí... Děkuji.
adminka Lucka 10. 8. 2023, 12:59
@Tejtyna Dobrý den, volba, pro koho je věc určena, je povinná. Problém nastává v momentě, kdy prodejci označí zboží chybně. V takovém případě máme možnosti omezené. Koukneme se ale na způsob filtrování, aby bylo možné filtrovat výhradně dívčí/chlapecké a nebylo do výsledků zahrnuto unisex oblečení.
Tejtyna 11. 8. 2023, 7:38
@adminka Lucka Děkuji za odpověď.
gloglo 6. 8. 2023, 10:42
Dobrý den,
Při rozkliknutí na inzerát byla možnost kopie inzerátu i na mimiaukci...
Teď při kliknutí na kopie inzerátu mi rovnou naskočí nabídka opět kopie na Mimibazar... Mimiaukci mi to co jste udělali nový vzhled nenabízí.. Zkoušela i jiný prohlížeč..
mon 8. 8. 2023, 9:52
@gloglo Funguje mi to pouze z PC, z mobilu taky ne, už několik měsíců. Taky je skvělé , že když zadáte poštovné tady na MMB k inzerátu podle té tabulky tady např. ČP balíkovna 65; Zásilkovna na pobočku/Z-Box 80; Kč a dáte kopii na aukce, tak MMA s tím textem neumí pracovat a chce to pouze číslo. ,-)
trendymóda 2. 8. 2023, 21:38
Dobrý večer. Proč nejde změnit hlavní foto u staršího inzerátu? Mačkám aktualizaci, zkratky na obnovu stránek a nic se neděje. Myslím, že už se to tu řešilo víckrát. To se u Vás ve vývoji ještě nenašel nikdo, kdo by to dokázal opravit?
adminka Lucka 3. 8. 2023, 10:49
@trendymóda Dobrý den, oprava je náročnější. Dochází k tomu, že server změnu ihned neakceptuje a zobrazuje původní data až do noční aktualizace. Změna se tedy projeví až následující den. Z kraje příštího týdne by měl již být problém vyřešen.
bobáš 7. 8. 2023, 16:46
@adminka Lucka evidentně problém vyřešen není - viz. můj příspěvek výše
Sonov 6. 8. 2023, 10:43
@adminka Lucka Dobrý den, s touto odpovědí bych si dovolila nesouhlasit. Dávala jsem si nové fotky ke stávajícím inzerátům dne 2.8. a 3.8., dnes je 6.8. a u některých inzerátů se fotky aktualizovaly a u některých nikoli. Není to tedy tak, že se po noční aktualizaci 100% něco změní.
Hadrnictvi 2. 8. 2023, 16:43
při odpovídání na dotaz zákaznice k prodávanému kusu není vidět dotaz - odpovídám k popisu inzerátu a ne pod text dotazu


:-( :-( :-(
adminka Lucka 3. 8. 2023, 11:24
@Hadrnictvi Děkujeme za podnět, takto jsou vzkazník i nabídky nastaveny od samého vzniku Mimibazaru, pokud odpovídáte, původní vzkaz není vidět. Nicméně se na tento nedostatek nyní zaměříme a původní zprávu doplníme.
Hadrnictvi 3. 8. 2023, 11:30
@adminka Lucka ještě prosím doplňte ten košík a Balíkovnu a bude nakupování o 100% pro zákazníka jednodušší
Hadrnictvi 1. 8. 2023, 19:54
Po rozkliknutí inzerátu je nepřehledné od jakého prodejce vlastně zboží je - to bych uvítala hned nahoře u inzerátu + hodil by se proklik do alba prodejce - nikoliv proklik ke konkurenci ! se stejnou velikostí - jinak je to nepříjemné zdlouhavé proklikávání |-)
Januška 1. 8. 2023, 18:15
Chci anulovat zájemce u inzerátu, ale ať hledám, jak hledám, ať klikám, jak klikám, absolutně netuším jak, funkci jsem nenašla ani po 10 minutách :-o :^) :-|
adminka Lucka 3. 8. 2023, 11:27
@Januška Anulace bude v menu s třemi tečkami. Nyní nám z něj vypadla. Mělo by být doplněno ještě dnes, spolu s rozměry u inzerátu.
bobáš 1. 8. 2023, 9:28
Dobrý den,
u nové verze inzerátů chybí (nezobrazují se) ROZMĚRY zboží - dost zásadní věc! Prosím o co nejdřívější nápravu.
adminka Lucka 1. 8. 2023, 10:28
@bobáš Dobrý den, v případě rozměrů jde o chybu, budou samozřejmě zobrazeny. Na opravě již pracujeme.
Hadrnictvi 31. 7. 2023, 16:45
nový vzhled je divný - text neúplný text vedle fotky , zase nedotažený koncept jako vždy + bude už konečně pro zákazníky košík - kam si vloží zákazník přehledně kousky od jednoho prodejce ????

A zodpovíte už konečně dotaz ohledně Balíkovny - aby fungoval výběr jako u Zásilkovny ??????



:-(
adminka Lucka 1. 8. 2023, 10:37
@Hadrnictvi Náhled popisu vedle hlavní fotky je omezen počtem řádků tak, aby byly dobře viditelné i další informace o zboží jako značka a velikost. Zákazník má možnost celý popis rozkliknout a je přesměrován pod fotku, kde je popis zobrazen celý.
Další vývoj Mimibazaru aktuálně řešíme, proto Vám nyní neumím sdělit přesnější období dotazovaných úprav.
bobáš 1. 8. 2023, 9:36
@Hadrnictvi ano, NEÚPLNÝ text u nové verze + zmizely rozměry zboží (N)
Januška 31. 7. 2023, 23:54
@Hadrnictvi U zboží, které je ve slevě, se nyní nezobrazuje sleva v procentech, celkem zásadní věc, takže opět jen změna k horšímu a prosím o nápravu, děkuji..
adminka Lucka 1. 8. 2023, 10:37
@Januška Procenta doplníme. Děkujeme za zpětnou vazbu.

Vybrali jsme pro vás

Kategorie