Zobrazit přihlášovací formulář
Výchozí avatar
Ajen9 20. 1. 2018, 13:24
Zajímalo by mě co dělají Vaše městské děti venku.Věk od 9.do 13.let.Nemyslím kroužky ani sportování.Jen čistě když se jdou ven poflakovat. Děkuji za odpovědi.
Ajen9 21. 1. 2018, 1:20
@Ajen9 Děkuji Všem co se vyjádřili.Kluk 12 mi málem vběhl pod auto,když běžel před rozcilenym vietnamcem.Zůstal před obchodem a jeho kámoši ho naštvali bouchanim na vylohu.On netušil o co jde a pak když všichni utekli šel ten vietnamec po něm. Běžel jako o život křičel že on nic neudělal a málem ho srazilo přes cestu auto.Přiběhl celý vyděšený domů a za ním pak i ostatní spolužáci.Tvrdili že se prý o vylohu jen opřeli a ta zarachotila.Byli jsme to řešit v obchodě a vypadá to spíše na úmyslnou provokaci.Nikomu se nic nestalo...zatím.
Zet-Ka 21. 1. 2018, 9:56
@Ajen9 můj by udělal stejnou hloupost, ale je to přirozené, soustředil se pouze na jednu pro něj zásadní věc, naštěstí to dobře dopadlo
Ayra 21. 1. 2018, 9:00
@Ajen9 Tohle jsou věci, kterým nezabráníte držením dítěte doma. Může se to stát i jen cestou ze školy - v naší škole se řešila prakticky ta samá věc, kdy dokonce i o školní přestávce si chlapci zaběhli vyprovokovat vietnamce v nedalekém obchodě (a nebylo to poprvé). Řešením je spíš výchova dětí (koneckonců i tohle je dobrá zkušenost) a taky výběr kamarádů - to zvlášť s přibývajícím věkem nabírá na důležitosti a má i dost rozhodující význam.
kopcik 20. 1. 2018, 22:56
@Ajen9 Deti 7 a 9 ven samy nechodi. Jsme na hroznem sidlisti, kolem skupiny bezdomovcu, na hřiště nevidim. Zatim to nepocitujeme jako neco negativního, maji krouzky, kdyz je volno, jdou si hrat k jinym detem domu nebo oni k nam. Ven chodíme na dlouhe prochazky a vylety spolu. Netusim, jak to budu řešit, protoze je mi jasne, ze je poustet same ven budu muset. (nepocitam do toho, kdyz se dopravi busem do/ze skoly sami nebo kdyz jdou sami nekam na krouzek)
Zutau 20. 1. 2018, 20:16
@Ajen9 Syn 12 let , teď v zimě ( když nemá fotbal. trénink ) tráví odpoledne na našem venkovním kluzišti. Jaro, léto, podzim většinou s partou stejně starých a i mladších kluků chodí hrát fotbal na hřiště, staví si bunkr u potoka a nebo hrajou různé hry venku, povídají si na schodištích, také ještě dělají bitvy s Nerf pistolema a jezdí na kolech, koloběžkách, bruslích ( to je schopný vyměnit tyhle dopravní prostředky všechny za odpoledne (H) ) . Jsme menší městečko. Zatím je to baví, snad to ještě nějaký čas vydrží ,-)
krfr 20. 1. 2018, 19:25
@Ajen9 skacou parkour
Ayra 20. 1. 2018, 19:12
@Ajen9 Moje děti (a jak vidím tak ani jejich spolužáci) se venku moc nepoflakují. Ještě tak když je hezky, tak si v parku pojezdí na kole nebo koloběžce (kluk), nebo bruslích (holky) a pak vylezou na provazovou pyramidu do horního koše a tam plkají. Jinak se spíš střídavě navštěvují v bytech (a plení špajzky a lednice).
Zrušený účet 20. 1. 2018, 18:58
@Ajen9 Syn jde ze školy s kamarády, courají se, povídají si, občas si něco koupí v obchodě. Až bude hezky tak už bude chodit na hřiště s klukama, zahrát si basket, protáhnout se na hřišti pro puboše, na zmrzku. Na jaře začne, bude mu 10,5. Když bude chtít na kolo nebo na hřiště na pingpong tak půjdu s nimi, je to dál. A díky za tuhle debatu (F)
anilvap2 20. 1. 2018, 18:39
@Ajen9 12 /13 let. Sedí někde na lavičce a kecají (můj teda jen za světla). Kluci si jdou občas zahrát fotbal. Holky většinou chodí courat do Palladie.
slunisluni 20. 1. 2018, 18:53
@anilvap2 Tak ono je to pro ne lákavý ,-)
anilvap2 20. 1. 2018, 18:59
@slunisluni No jo, mají pocit, jak nejsou dospělé. :-D Ještě když to máme přes vodu 2 stanice framvají.
slunisluni 20. 1. 2018, 19:04
@anilvap2 To jste mi sousedi ,-) prece Zatim mala nesnáší courani po obchodacich (Y)
anilvap2 (upraveno) 20. 1. 2018, 21:19
@slunisluni Fakt? Ono na ty nakupy dojde. ,-) Ale ja je trochu chapu. Co tady maji delat. Kdyz je hezky, tak jeste jdou obcas do Stromovky. Kluci zacali chodit na hriste do Kostelni s balonem si zahrat fotbalek, jenze tam zacal chodit nejaky strasne aktivni tatinek, aniz by se zeptal, tak se se svym ditetem pripojili.To by ani nevadilo. On ale zacal kluky buzerovat a rikat jim, jak jsou nemozny a ze to neumi. Kdyz ho tam potkali potreti, sli domu a uz tam nechteli chodit.
slunisluni 20. 1. 2018, 19:21
@anilvap2 To je chapu , aktivní rodice jsou na jednu vec... s holkou jsem hrála v lete fotbal a trefila jsem ji do obličeje, pri golfu míčkem do hlavy.. a ja ji rikala ze se mnou si hrat nemůže ,-)
travaa 20. 1. 2018, 18:35
@Ajen9 Ve městě si myslím si najdou kde je wifi a visí na internetu. Se obávám ,-)
slunisluni 20. 1. 2018, 18:42
@travaa No to ne, tady v okoli je strašně moc krouzku a ne drahých , DDM toho na plno, vcetne chovu malých krokodýlů ,-) , vyborny Sokol, záleží taky na rodičích zejo - a o tom to je...
hagrid 20. 1. 2018, 17:00
@Ajen9 Kluci 13 a 7 chodí ven už dlouho sami. U baráku je hřiště a kopa dětí. Hrají fotbal, tenis, na schovku, na babu, jsou na houoačkách prolejzačkách a tak. Je jich tam cca 10 věk různý.
Pitris. 20. 1. 2018, 16:45
@Ajen9 Syn (10 let) teď ven nechodí, je brzy tma. Ale v létě ano, chodí tady na hřiště. Je tam plno dětí. Něco hrají, jezdí na kole...
SarinaK 20. 1. 2018, 16:26
@Ajen9 Moje 10 letá nikdy není venku sama, natož aby se někde poflakovala. Syn už je dospělý a chodil ven až tak od 9.třídy.
e-sladkyspanek.cz 20. 1. 2018, 16:36
@SarinaK šary prahu i chápu, ale jak koukám odkud je paní, tak je to maličké město, všude kousek.
SarinaK 20. 1. 2018, 16:47
@e-sladkyspanek.cz v Praze vůbec, ale já ji nepouštím ven samotnou ani doma. ,-) NIkdy. Smí jen na zahradu.
M.Lenka 22. 1. 2018, 13:07
@SarinaK A jak chodí do školy? Jí ve škole nevadí, že se jí budou smát, že chodí s maminkou?
SarinaK 22. 1. 2018, 14:01
@M.Lenka Nemá přímý bus do školy a 20 km do Prahy trvá busu 1 hodinu a potom přestup na jiný bus a 10min. vozíme ji tedy autem. Jako fůra dalších rodičů. Nikomu to divné nebo směšné nepřijde. Vám ano?
bemini 22. 1. 2018, 13:27
@M.Lenka tak v Praze chodí většina dětí s rodiči..pokud jim to čas a povolání dovolí a děti to berou naprosto normálně (F)
SarinaK 22. 1. 2018, 14:05
@bemini Chodí v Praze a bydlíme v díře 20km od Phy. Těžko by se tam sama dostala, vozím i syna, ten pokračuje od její školy dál autobusem do jeho školy a my do práce. Mimo to má autobus 1km pěšky a cesta do Phy mu trvá hodinu, bere to po okolních vesnicích. Ještě by musela přestupovat.
bemini 22. 1. 2018, 14:22
@SarinaK hele...vozíme kluka taky a to je už v prváku...chce on, ráno má totiž strašně moc času a chodit pěšky tak by chodil neustále pozdě...ze školy jak chce...bud se pro něj zastavíme cestou na poštu (jezdíme každý den odesílat balíky) nebo jde pěšky...je to čistě na něm...a ty řeči jak tu jdou (na mmb) mě nezajímají...at si každý jedná podle svého...a věřím,že kdyby měl každý tu možnost vyzvedávat a vodit tak to udělá (F)
M.Lenka 22. 1. 2018, 13:55
@bemini Tak nikdo se nebaví o Praze. To, že v Praze je vše jinak, to všichni víme (F)
slunisluni 22. 1. 2018, 14:01
@M.Lenka v Brně vodí děti do školy taky rodiče, nebo prarodiče... čekají s nimi až se třeba otevře škola - pokud můžou a nejdou předtím do družiny, to je přece na každém jednotlivci jak může a má to zařízené, není to o krajové zvyklosti.... ,-)
Cidos86 22. 1. 2018, 14:09
@slunisluni Prvňáčky nebo druháčky vodí, to je fakt, to asi všude ,-) Jo a jen tak mimochodem - od pátku máme na školním inf. systému zprávu, že se v lesíku pod školou pohybuje nějakej exhibicionista. :^) Prej, teda. Nicméně škola je hned na ulici, kde chodí lidi, je tam běžný provoz tak počítám, že pokud nepůjdou děti přímo do lesíku, nikdo jim nic na ulici ukazovat nebude.Doufám tedy.. (H)
slunisluni 22. 1. 2018, 14:12
@Cidos86 co by asi viděly, když je taková kosa ? (candle)
Cidos86 22. 1. 2018, 14:16
@slunisluni ,-) právě, že asi mnoho ne. V pátek ale od spolužáka (bydlí asi 3 minuty od školy - opačným směrem, než je onen lesík) rodina udělala takové bezpečností opatření, že bodyguardi celebrit se mohli jít zahrabat. Tak dnes došel (Z) ze školy, oči vyvalené a prej - sedněte si všichni, já vám musím něco říct...U školy chodí nahatej chlap,prej....Mno, jsem si představila, jak v místě, kde je furt někdo (rodiče, pejskaři, matky s kočárama), auta tam parkují, popochází nějaký naháč..se mi to moc nezdálo.
slunisluni 22. 1. 2018, 14:19
@Cidos86 tak je pravda, že nemusí do parku - ženský s kočárky jsou výborná cílová skupina pro tyhle (s děckem se blbě utíká)... a jestli nemá kde bydlet, tak mu to zařídí i teplo u policajtů (smich)
Cidos86 22. 1. 2018, 14:21
@slunisluni Prej se ukazoval právě před děckama, takového moc dospělá ženská nezaujme. No nemám už šanci. Za mejch mladejch let, to byla úchylů všude fůra, na starý kolena se mi už neukáže nikdo. :^)
zelenoockam 22. 1. 2018, 14:12
@slunisluni :-D :-D :-D :-D
SarinaK 22. 1. 2018, 14:09
@slunisluni Já teda psala o Praze :^) ahoj Sluni (hello)
slunisluni 22. 1. 2018, 14:11
@SarinaK tak já vím, ale když rodiče mají třeba směny - tak to dítě doprovodí i ve 4. třídě přes silnici... a ne všichni bydlí hned u školy, to platí všude žejo...
SarinaK 22. 1. 2018, 14:21
@slunisluni Já ani moc nechápu ty reakce tady. Potřeba vymezit se k opačnému názoru ať se to týká čehokoli. Každý má jiné podmínky, okolnosti, prostě je moc proměnných na to, aby se dalo říct, takhle je to jediné správné.
slunisluni 22. 1. 2018, 14:23
@SarinaK ty dedukce (smich) žejo
e-sladkyspanek.cz 20. 1. 2018, 16:53
@SarinaK aha. .byla jsem úzkostna, ale ne tak a i z okna jsem ho viděla na hřišti. .
SarinaK 20. 1. 2018, 16:58
@e-sladkyspanek.cz Tady na hřiště nedohlídnu. Vedle je hřiště pro dospělý, pořád tam hrajou mladý nohejbal. Všude les. Máš kluka, u holky je to jiný. Bála bych se. Tady nejsou děti v jejím věku, jen jeden kluk, není to, že by šla s partou dětí a pak se vrátila zase s nima.
e-sladkyspanek.cz 20. 1. 2018, 17:04
@SarinaK On chodil s kamarádku jsou stejně starý a do určitého věku byli jak dvojčata a před okny velké hřiště. .a jak píšu jsou tady starousedící už třetí generace tak se všichni znají byla jsem v klidu protože tam vždycky nějaký dospělý s malými dětmi byl a znalý jsme se asi jiné než u tebe
slunisluni 20. 1. 2018, 16:42
@e-sladkyspanek.cz To neni o malem meste, toho kluka generála zabil ten clovek prave v malem meste. Vsude bylo kousek. Bylo leto, bylo krasne.... kazdy at se samozrejme zařídí podle sebe
e-sladkyspanek.cz 20. 1. 2018, 16:44
@slunisluni přece nejde vodit děti za ruku do střední školy. .a pokud je hřiště před barákem , nebo kousek nevidím problém. .
Brůs 20. 1. 2018, 17:43
@e-sladkyspanek.cz Jde. Ver mi, ze jde. ,-)
sharon 20. 1. 2018, 19:49
@Brůs Souhlasím.Opravdu to jde :-$
hagrid 20. 1. 2018, 17:06
@e-sladkyspanek.cz Kluci jsou od jara do podzimu venku pořád. Od kolika asi radši psát nebud (pst). Jsoj pod oknem, slyším je celou dobu.
Matin+Sisa 20. 1. 2018, 18:31
@hagrid Já tu naši ani nevidím,ale slyšet je už snad z města od školy ,-)
e-sladkyspanek.cz 20. 1. 2018, 17:12
@hagrid :-D taky nebyl zrovna tiché dítě, ani jsem kolikrát nemusela koukat a slyšela ho
Nadys 20. 1. 2018, 17:49
@e-sladkyspanek.cz (smich) náš někdy řval a byl slyšet na dálku , když si odřel koleno třeba ,-)
e-sladkyspanek.cz 20. 1. 2018, 17:54
@Nadys :-D ten můj se snažil přeřvat ostatní i když nad tím dneska přemýšlím, možná se mi tím pokřikováním skrytě hlásil ať ho neprudim mobilem
Nadys 20. 1. 2018, 17:02
@e-sladkyspanek.cz ,-) my jsme tedy vesnice,ale někdy, hlavně o prázdninách jsou děcka na hřišti , na který nevidíme , fakt až do tmy, přilítnou se maximálně napít během dne, na jídlo skoro není čas, a zase upalují s kolem na hřiště, nebo si vemou doma dřevěný meče klacky , arzenál pistolek a jdou blbnout. ,-)
slunisluni 20. 1. 2018, 16:56
@e-sladkyspanek.cz To jsou ruzne veci - samostatnost a bezpečnost, v 9 letech bych ji nepustila ani v brne na hriste na ktere jsem videla. A vim proc. Holka v Praze jinak jezdí sama pres pulku města sama. Ale aby se poflakovala sama na hřišti - neexistuje . Z nejrůznějších bezpečnostních duvodu. To ze vidim na hriste nic neznamená. Holce ta zadkem nestojím, ale chci eliminovat ruzne nebezpečné veci
Brůs 20. 1. 2018, 17:44
@slunisluni A kdyz jede sama pres pul Prahy se ji nic stat nemuze. Aha
slunisluni 20. 1. 2018, 18:18
@Brůs To jsem čekala ze se ozve nekdo takovy. Je po ceste na mobilu střídavě s oběma rodiči. Nechodi nikde pres park . Eliminujeme, ale musi byt i zodpovědná. Poblíž bydlí důchodkyně ktera na ni dohlédne v určitých chvílích ktere clovek potřebuje. Ucitelka hudby na ni čeká pred barakem apod... bydlí totiz hned vedle ,-)
Brůs 20. 1. 2018, 18:29
@slunisluni (kocka)
Cidos86 20. 1. 2018, 17:32
@slunisluni Počet pedofilů, kteří kradou děti ze hřišť se limitně blíží nule.To, že si děcko způsobí úraz, bude účastníkem havárky je asi tak tisíckrát vyšší pravděpodobnost. I po cestě ze školy/kroužku se může stát něco, co neovlivním. Nedovedu si představit bránit děcku jít s kamarády na hřiště za dům, stejně jako chodívala většina dětí před 30 lety. Kluk chodí ven cca od 8 let (obvykle s kamarádkama ze třídy), v létě třeba 2x týdně, v zimě třeba jen 2x za měsíc (jdou bobovat za barák, např.)..Jinak já tomu neříkám poflakování, je to zkrátka 1-2 hod jeho volno, rozhodně nedostane klíče na krk s tím, že bude bloumat někde po městě a vrátí se někdy večer. Kroužků má dost, s námi taky tráví čas, ale myslím, že už potřebuje být občas někde "sám". Ať si pinkají s míčem, poslouchají hudbu, povídají si..hrají na schovku, i to podle mě potřebují zažít, aniž by jim to někdo zorganizoval.Tam, kde bydlíme, to pokládám za bezpečné a spíš se divím tomu, že plno děcek dřepí u PC nebo kde, místo aby vzaly sáně a šly si zablbnout na kopeček...I když, jak jsem před chvílí koukala z okna, děcek tam bylo dost, i bez rodičů.
johnynka 20. 1. 2018, 18:34
@Cidos86 já chci sníh, chci led. Pořád mu musím zábavu organizovat. Nebo ne organizovat, to je blbé slovo, ale když chce bruslit, musíme sednout do auta a jet, lyže...100km, po venku se poflakuje se sousedem, ale obávám se, že už mu dlouho nebude stačit. Je o 2 roky mladší. Jinak u nás blbý v tom, že kousek od domu vysoké napětí a z druhé strany rákosí s divočákama. Ale kluci ví, jsou poučeni, otec kluka je myslivec. Ale jen u nás ve slepé ulici je nuda. A dětské hřiště tu stojí za starou bačkoru. Jedna klouzačka do písku
Nadys 20. 1. 2018, 18:56
@johnynka (hello) můj jel prý přes vás je to cca 10 dnů
johnynka 20. 1. 2018, 20:23
@Nadys měl se stavit na kafe ,-)
slunisluni 20. 1. 2018, 17:58
@Cidos86 Zadne bránění neni, stejne neni ani sníh na bobovani. A pedofily jste si tady vymyslely vy, kdyz nevyšla údajná samostatnost ,-) . Proste kdyz napisu a nekolikrat zopakuji ze je to na zodpovědnosti každého jedince, tak nechapu proc tady děláte ze tu vetu nevidíte a vypisujete ty romány? Tak tedy praxe: pred lety tady v ulici chlap zatáhl malou holku chodby domu. Byl to pedofil ktery chodil do pivního baru vedle v ulici. Chlapi mu rozbili hubu. Deti v družine našli v keři jehly a pak o mesic pozdeji tam byl nahý chlap. No a zase nekdo napise, ze je nulová moznost, ze se to bude opakovat ...Ach ty teorie zejo.... takze se snažím eliminovat problémy ktere s tim souvisí. A tak to dela vic rodicu a maji deti v družine az do peti hodin
Cidos86 20. 1. 2018, 18:19
@slunisluni Já diskuzi nepročítala celou. Reagovala jsem na to, že dítě, co jde ven s kamarády "se poflakuje". Což se mi fakt nelíbí, páč to vyloženě shazuje rodiče, co děcko ven pustí...hned vypadá každej z nich jako nezodpovědnej ignorant, co mu na dítěti nejspíš nezáleží. A to "flákání venku" tu zaznívá opakovaně. A nechápu tu "praxi" - ochmatávači a úchylové byli vždy, to pro mě není novinka, můžou čekat na děcko na chodbě, když jde ze školy, ba i v kroužku mohou být...nemusí se dítě ani "flákat venku". Jehly najdou, když jdou ven se družinou nebo z té školy.. atd.atd.atd. A co se týče obšírnosti příspěvku, tak sorry, jako, jsem nevěděla, že je omezen počet slov v příspěvku (smich) Píšu a chodím tak málo (ať se každej mrkne k sobě na počet svých příspěvků (smich) ), že jsem se tedy dovolila něco...A nakonec Japonec- je třeba eliminovat jízdu na kole, na kolečkáčích, nepouštět dítě k vodě a nejezdit v autě, protože tam hrozí rizika daleko častější než bodnutí jehlou.A už budu tiše jako myška.
slunisluni 20. 1. 2018, 18:38
@Cidos86 Jeste jednou - je to na každém jednotlivci a zodpovědnosti . Moje dite, a nejen moje, ma tech krouzku vic a kam by asi běželo treba v 7 vecer? Vsichni tady nekam chodi , ale taky maji i svuj prostor. Kazdemu co jemu vyhovuje
Zrušený účet 20. 1. 2018, 18:16
@slunisluni Chápu vás. U nás taky vím o pár magorech. Bohužel družina je jen do třetí třídy :-S.
slunisluni 20. 1. 2018, 18:22
@ Mame do 4. a nekteri dost využívají . Doba určitým vecem proste moc nepřeje. Tak proc pokoušet
Zrušený účet 20. 1. 2018, 19:01
@slunisluni I tohle je pro mě jeden z důvodů, proč bude mít mladší odklad :-S
slunisluni 20. 1. 2018, 19:05
@ On ten vývoj se teda moc nelepší . A nic clovek nenadela
SarinaK 20. 1. 2018, 18:14
@slunisluni minimálně 3x jsem za poslední dva roky podepisovala informaci o "výskytu" pedofila u N školy....A je mi úplně jedno jak to dělají ostatní. Já vím, proč to takhle mám a budu dál mít já.
sieta 20. 1. 2018, 18:28
@SarinaK no, bohužel o výskytu pedofilů v okruhu blízkých lidí okolo dítěte se už člověk až tak nedozví a může to být strejda nebo hodný vychovatel ve skautu nebo v náboženství....Úplně nejjednodušší je učit dítě- pozor na cizí lidi, jenže nejvíce útoků na děti je od těch necizích.... :-|
SarinaK 20. 1. 2018, 18:32
@sieta Dcera je poučená, neustále jí to opakujeme....ale 100% jistotu, že ji pohled na táááák roztomilé koťátko či štěňátko nepřiláká k cizímu, to si netroufám tvrdit. I když to máme probrané tisíckrát.
travaa 20. 1. 2018, 18:32
@sieta Taky myslím, že je jistější dítě naučit, že na jehly se nesahá a s cizími strejdy se nevybavuje, než "zákaz vycházek" :^)
Brůs 20. 1. 2018, 18:32
@sieta Souhlas. Ale cizi-necizi. Soused, kteteho znaji cely zivot prece neni cizi. (zip)
sieta 20. 1. 2018, 18:45
@Brůs no právě- o tom mluvím- s cizíma se nebav. Ale nejvíc útoků na děti je od těch, které znají
Brůs 20. 1. 2018, 18:31
@sieta Bydlela jsem za nestem, na vsi. Soused vedle cinzaku byl pedofil (vlastni vnucka). Kuci meli prikaz ho nezdravit.
Nadys 20. 1. 2018, 17:48
@Cidos86 Přesně , plus ty děti potřebují klidně jen tak neorganizovaně občas tzv.čučet do blba ,-) jen tak bloumat , skákat, povídat si , prostě nic nalajnovaného.
Cidos86 20. 1. 2018, 18:25
@Nadys Jj, to už se řeší dávno, že děcko potřebuje i nenalajnovaný čas, ale je to marný, je to marný...JIné je, když nemá kolem děti, se kterými to volno trávit nebo opravdu žije v prostředí, kde se pohybují podivné existence, pak je jasné, že ven chodit bez dospělého nebude. Ale odsud posud...Když má s kým jít ven a kam, jsem za to ráda. ,-)
sieta 20. 1. 2018, 17:42
@Cidos86 like
e-sladkyspanek.cz 20. 1. 2018, 17:38
@Cidos86 naprostý souhlas
e-sladkyspanek.cz 20. 1. 2018, 17:00
@slunisluni mě nevadilo, že jezdí na hřišti na kole, nebo bruslích nebo se jen prostě honí. .měli jsme a myslím pořád máme klidné sídliště kde se všichni známe
slunisluni 20. 1. 2018, 17:05
@e-sladkyspanek.cz 2x tydne krouzky do 19 hodin , dalsi do 16.hodin - a v lete jdeme potom spolu na koupaliště do vecera, je jedno kdo se jde zna - vsude se lidi znají a pak je šok, ze se neco stalo , kazdy podle sebe si nese zodpovednost
slunisluni 20. 1. 2018, 16:23
@Ajen9 Nechodi se sama poflakovat. V 9 letech ani s kamaradkama. Kazdy ma nejaky program po skole a vecer uz je tma.
MíšaC 20. 1. 2018, 15:49
@Ajen9 Nechodí se poflakovat. Nějak na to nemá čas. Občas jde s kámoškou venčit jejího psa nebo je kámoška u nás ...
mummi (upraveno) 20. 1. 2018, 19:15
@Ajen9 Jsme sice z vesnice, ale do školy dojiždí do města. U nás ve vsi ma jednu kamarádku, ale ta ma spoustu aktivit tak se moc nevídají a jednu spolužačku a s tou se vídá jen ve škole. Jinak je to na prd. Přes týden to ještě jde, má kroužky 3x tydne a připravuje se do školy, víkendy jsou horší. A když nám vyjde že jsme práci já i manžel je většinou doma sama a nudí se, když není doma ta kámoška. Tak se poflakuje doma je na ps4 nebo na tel. Je taková jalová. Pro nic nemá nadšeni, je zpruzelá... taky nevim kam to povede. Ven moc nejde sama, v létě aspoň na zahradu se psi blbne.
Brůs 20. 1. 2018, 13:44
@Ajen9 Foti. Stromy, vodu, koleje... furt. Nebo si kresli. Stromy, koleje...furt. ,-)
MíšaC 20. 1. 2018, 13:46
@Brůs Městské (pirko)
Brůs 20. 1. 2018, 13:55
@MíšaC :^) a ve meste neni voda, stromy, koleje?
sieta 20. 1. 2018, 13:52
@MíšaC stromy a koleje jsou i ve městě ,-)
MíšaC 20. 1. 2018, 14:18
@sieta No to samozřejmě, jen jsem si představila to město u Brůsů (pst)
Brůs 20. 1. 2018, 17:47
@MíšaC ,-) hele ale bydli vedle vlakoveho a busoveho nadrazi. Hlavni tah na hory je vca 350 m od baraku. :^) Rizik tu je dost. Ale ona si radsi sedi v kolejisti a kresli. ,-)
kopretin.a 20. 1. 2018, 13:51
@MíšaC moje městské dítě taky kreslí ,-)
zelenoockam 20. 1. 2018, 13:44
@Ajen9 tak můj se začíná poflakovat-dvakráte v týdnu má zatím dovoleno pár minut osobního volna ve městě.jde koukat do zverimexu a květinářství většinou.pak jede domů.jinak ven ve městě nechodí-kroužky,vycházky s rodiči,psiska,sauna-není čas na jiné poflakování.je raději zalezlý doma,protože o víkendu má luftu až až.jo a zapomněla jsem-doprovází svou lásku domů,na sídliště poblíž,a tam prokecá třeba hodinu ,-)
sieta 20. 1. 2018, 13:40
@Ajen9 pomoct najít kamarády, přihlásit někam do skautu nebo někam, kde si je najde...měla jsem to se synem, dával přednost venku před pc, bohužel jako jediný ze spolužáků, takže kolikrát šel sám ven na kolo. Občas ty pecivály vytáhl, ale občas mi ho bylo líto....dcera má 7 a taky okolo domu se stane, že na děti nenarazíme, tak jdem k babičce na hnusné sídliště, kde to ještě žije a narážíme na skupinky dětí mezi 7-12 lety, co ještě jedou jak my za starých časů, hrají na sochy a podobně, tak se tam někde nacpem
lososak1 20. 1. 2018, 13:36
@Ajen9 Kolo, koloběžka, míč - fotbal, florbal, tenis, in-line, hodně křídy - malují mapy, cesty a po tom jezdí. No a pak dělají blbosti - jako všechny děti, perou se, házejí kamení, lezou po stromech .....
sieta 20. 1. 2018, 13:37
@lososak1 no jako sólo se to těžko provádí
lososak1 20. 1. 2018, 13:39
@sieta To jo, proto mají partu ,-) Aha, ono je v jiné diskuzi dopsáno, že dítko je samo, že nemá kamarády - tak to věřím, že se nudí.
sieta 20. 1. 2018, 13:42
@lososak1 jo aha, já teď vidím, že se paní ptá dvakrát, tak to jsem se taky netrefila do vlákna
sieta 20. 1. 2018, 13:41
@lososak1 no a dcera paní tu partu nemá
lososak1 20. 1. 2018, 13:43
@sieta Jj ... vidím to v jiné diskuzi dopsané.

Vybrali jsme pro vás

Kategorie