Zobrazit přihlášovací formulář
Výchozí avatar
Hanka_Bohmova 28. 1. 2018, 10:43
Nějak cítím potřebu se k tomu ještě vyjádřit, tak promiňte, číst mě nemusíte :o) Zeman mě nezajímá. Ale když jsem včera slyšela Mynáře, Okamuru, Babiše, jak si troufají... "Tato země je naše", upřímnější volební heslo by nevymyslel ani Tonda Blaník. No nic, teď s nimi chvíli mnoho nenaděláme. Ale taky to nepotrvá věčně. A když už jsme tak skvělí v řešení zástupných problémů, kéž by se čas do příštích voleb dal věnovat tomu, abychom přestali zavírat oči před těmi podstatnými. Vůbec nemyslím na politiku a společnost. Ale na sebedestruktivní chování, sebenenávist a na zanedbané partnerské vztahy. Na všechno to uvnitř, co nám brání stát sama před sebou pokojně a zpříma. Potom bude méně přesměrovaného strachu a frustrace, a tím i manipulace a destruktivního chování ve společnosti. A koho ten výsledek trápí hodně, doporučuju přečíst a aplikovat na svůj život tuhle útlou knížku: https://www.databazeknih.cz/knihy/tyranie-20-lekci-z-20-stoleti-341832
danima3 28. 1. 2018, 13:04
@Hanka_Bohmova Teď u Moravce..... jak nás vnímá Evropa.... opět zde vyhrál prorusky prezident, ne proevropský. To je pro mně moc smutné, připomíná mi to Německo 60.let, kdy vyhrála volby fašistická strana ,...a Babis, ten si přišel do vlády agitovat za své zájmy a odstranit konkurenci, že ani toto lidi nevidí *-)
KAČKA LUCKA KAČENKA 28. 1. 2018, 12:32
@Hanka_Bohmova :-@nech na pokoji Tondu Blaníka :-D Jinak se s tvým projevem ztotožňuji (H) A dneska už si tu Bohémku konečně rozdělám (Y)
Hanka_Bohmova (upraveno) 2. 1. 2020, 17:01
@KAČKA LUCKA KAČENKA .
sieta 3. 2. 2018, 12:26
@Hanka_Bohmova Tak už to viděl? A dojmy? U nás to bylo, ale neměli jsme hlídání, tak chceme příští týden
Hanka_Bohmova (upraveno) 2. 1. 2020, 17:02
@sieta .
sieta 3. 2. 2018, 21:52
@Hanka_Bohmova Já taky ležím, tak snad to během zítřka vylezim (chripka)
Nadys 3. 2. 2018, 12:55
sieta 3. 2. 2018, 21:53
@Nadys Moskva je koukám krok dopředu +o(
KAČKA LUCKA KAČENKA 28. 1. 2018, 12:59
@Hanka_Bohmova Počkej, ty jako nepůjdeš se svým mužem do kina? *-)
Hanka_Bohmova (upraveno) 2. 1. 2020, 17:02
@KAČKA LUCKA KAČENKA .
petˇka 28. 1. 2018, 13:10
@Hanka_Bohmova Hani muzu prosim dotaz?
Hanka_Bohmova 28. 1. 2018, 13:25
@petˇka jasně :o)
petˇka 28. 1. 2018, 13:32
@Hanka_Bohmova Diky Myslim si, ze je to asi takto: ditko 4 roky zatim hospitalizace nejspis dlouhodoba maminka pracujici nyni tedy s ditkem hospitalizovana. Po celou dobu bude mit neschopenku? Dovolena ji urcite nestacia a po propusteni paragraf po 9 dnech s 1 nastupem do pracea znovu paragraf?.dekuji (F) ,-)
Hanka_Bohmova 28. 1. 2018, 13:39
@petˇka Ano, bude mít po celou dobu neschopenku. A jakmile budou doma, tak paragraf. S tím nástupem do práce - jo, teda ideální by bylo, kdyby se i změnila diagnóza, nemá být na jednu "nemoc" více ošetřovaček za sebou. Ale to je dost v rukou dr. Asi by se na tohle hodilo to dlouhodobé ošetřovatelské volno, které chystají, ale to ještě v nejbližší době nebude.
petˇka 28. 1. 2018, 13:47
@Hanka_Bohmova Diky, bohuzel dg se menit nemuze. No uvidime, jak to bude. Bude o muset nejak zvladnout. (F)
petˇka 28. 1. 2018, 13:33
@petˇka Ten bruno je tam omylem
KAČKA LUCKA KAČENKA 28. 1. 2018, 13:05
@Hanka_Bohmova no ale to je taky zanedbávání vztahu, ne? *-) Nabízím krátkodobé hlídání (L)
Hanka_Bohmova (upraveno) 2. 1. 2020, 17:02
@KAČKA LUCKA KAČENKA .
KAČKA LUCKA KAČENKA 28. 1. 2018, 13:30
@Hanka_Bohmova jéjej, jak vy dva se úžasně doplňujete (Y) Dovedeš si představit vůbec, že bys byla bývala potkala někoho jinýho? Třeba někoho, koho dobře znáš? Spolužáka nebo tak nějak...
Hanka_Bohmova (upraveno) 2. 1. 2020, 17:01
@KAČKA LUCKA KAČENKA .
Zrušený účet 28. 1. 2018, 12:13
@Hanka_Bohmova (F) jen dodam, tady se poukazuje na zastance Drahose, ale zatim jsem jeste neslysela od priznivcu Zemana, proc jej volili, co jim na Zemanovi imponuje a co ted od nej ocekavaji, ty duvody, protoze nikdo lepsi nebyl, my prijdou jako ten strach z neznameho, z te zmeny
irik 28. 1. 2018, 12:21
@ co se da ocekavat? to nevi nikdo.... bude to druhe a taky posledni obdobi, nikomu jiz nic nedluzi, bude to jeste zajimave.
Zrušený účet 28. 1. 2018, 12:50
@irik to ja vim Iri, ze se neda nic ocekavat, ale zatim, co jsem se i tady na neco zeptala, dockala jsem se jen odpovedi pani Verky, ze lide maji strach ze zmen, tudiz zadna duchaplna odpoved na to, proc volili Zemana(nemyslim tim zrovna pani Verku), co lidem na Zemanovi imponuje, cim je oslovil, jen neustale narazky na ty, co maji jiny nazor na Zemana nebo jeho priznivce a zase zalezu a jdu si lecit sve pochroumane pozadi ,-)
irik 28. 1. 2018, 19:06
@ co se ti stalo? dostala jsi doma vyprask, ze jsi blbe volila? ,-)
Zrušený účet 28. 1. 2018, 12:02
@Hanka_Bohmova Hani, díky. Mám ráda vaše písmenka. Loutkové divadlo sledovat nebudu. Budu žít dál ve svém "mikrosvětě", který se stále rozšiřuje. Mám obrovské štěstí být obklopena lidmi, kteří žijí život tak, že je nám prostě dobře a vážíme si sebe navzájem. A umí se ozvat proti falešně hrajícím loutkám. To považuji za velmi důležité. (F)
Janmira 28. 1. 2018, 12:01
@Hanka_Bohmova (F)
kakunka 28. 1. 2018, 11:56
@Hanka_Bohmova (F)
FABIENNE7 28. 1. 2018, 11:54
@Hanka_Bohmova (F) (F)
irik 28. 1. 2018, 11:44
@Hanka_Bohmova (F)
Zrušený účet 28. 1. 2018, 11:35
@Hanka_Bohmova (F) (F)
kachena 28. 1. 2018, 11:24
@Hanka_Bohmova jo, byl to strach, který Zemanovi vyhrál volby... strach je nejsilnější emocí....a on toho využil...není to můj prezident, nezajímá mě... jen nerozumím tomu, že ty samí lidé, kteří ho zvolili, nemají strach z jeho nevyzpytatelnosti, lhaní, urážení a jeho podpory z Ruska a z Číny... Hezký den, Hanko...a díky za tvůj příspěvek, který se zde vyjímá jako růže v trní.....
Zrušený účet 28. 1. 2018, 11:36
@kachena proč si myslíte, že to byl strach? Z čeho? Z Drahoše? Že to bylo stále já, já a já, ale za tím nic neurčitého a v diskuzích jen braní si do úst Zemana? Strach z toho, že by byl jak hadr ve větru? Možná máte pravdu. Ale za sebe - u mě byla nechuť volit Drahoše a vybíralo se jen ze dvou. Takže nikdo jiný nezůstával. Nevolila jsem ho zrovna s nadšením, ale jak píšu, jiný k výběru už nebyl. (F)
Zrušený účet 28. 1. 2018, 11:58
@ vy jste neviděla plakáty se Zemanem?
Zrušený účet 28. 1. 2018, 12:06
@ viděla: Prostě předvolební plakáty. Mně třeba ještě se sobotními novinami přišel volební plakátes Drahošem. Ty jste viděla?
Zrušený účet 28. 1. 2018, 13:05
@ odpovídám na vaši otázku o strachu - ten plakát Zemana je odpověď
Nadys 28. 1. 2018, 12:16
cipofka 28. 1. 2018, 13:01
@Nadys (smich) ty a FB.... (smich)
Brůs 28. 1. 2018, 13:06
@cipofka Posedl ji dabel. (candle)
sieta 28. 1. 2018, 12:43
@Nadys :-D pro pánajána, ta pravá půlka je jak z časopisu Strážná věž, konečně u toho vidím i samotného Jehovu
lakiara 28. 1. 2018, 13:25
@sieta ,-)
Brůs 28. 1. 2018, 13:06
@sieta :-D
kakunka 28. 1. 2018, 11:54
@ Katka nemysli strach z Drahose.
Zrušený účet 28. 1. 2018, 12:05
@kakunka to já vím, že nemyslí strach z Drahoše, že myslí, že lidi se báli migrantů z řeči Zemana. Ale na druhou stranu někteří fakt měli strach z Drahoše, že dosud v politice činný nebyl, že neřekl nijaký svůj vlastní názor, že útočil neustále na Zemana, neustále zdůrazňoval, že je slušný. Zkrátka dopadlo to tak jak dopadlo a každý si volil svého kandidáta podle svého a rozhodl se tak jak se rozhodl a ať byli jeho důvody jakékoliv, je to pouze jeho věc a ta druhá strana prostě to musí už vstřebat, že jim to s Drahošem nevyšlo. Třeba příště ..... (F)
kachena 28. 1. 2018, 11:47
@ proč si to myslím? protože jeho voliči, se kterými jsem mluvila, to říkali...
Zrušený účet 28. 1. 2018, 11:58
@kachena a nás se sešlo v práci asi 20 lidí a z toho 2 byli pro Drahoše a stáli si za ním. Ovšem valná většina tvrdila, že do čtvrtečního večera chtěli volit Drahoše, bohužel se čtvrteční debata je přesvědčila, že Drahoš na to nemá, že nic svého neřekl, že v mnoha odpovědích uhýbal a že rozhodla závěrečná minuta, kdy Zeman v klidu a s přímým pohledem vyzval všechny občany, aby šli k volbách, zatímco Drahoš s neupřímným pohledem kamsi opět si vzal na přetřes Zemana. A pak vyzdvihli jeho poděkování moderátoce oproti pouhému zabručení Drahoše. Zkrátka je to v politice nováček, třeba příští volby se tím prezidentem stane. Však taky řekl, že nechce zůstat v pozadí, komunální politika mu tedy nevoní, vidí se výš, možná senátor.... A víc si neděli kvůli prezidentovi nekazím .... (F)
irik 28. 1. 2018, 12:05
@ zajimalo by me, proc tady se porad opakuje, ze JD nikdy nic sveho nerekl? Odkud jsou tato tvrzeni? Nekdo osobne se ucastnil "hodin vzdelavani", kdy okoli JD poucovalo ho, co ma rikat?
katkajohny 28. 1. 2018, 11:56
@kachena V pátek jsme šli spolu s mužem volit a potkali jsme kamarádku.Mladou holku,dvě děti.Manžel se jí ptal,jestli už volit byla a koho bude volit.A ona,že asi Zemana,protože se bojí imigrantů (zip) Jsou lidé,kteří neměli informace,ani si je aktivně nehledali.Tak tady opravdu stačilo mířit na ty základní a nízké pudy a emoce ......
mohos 28. 1. 2018, 11:23
@Hanka_Bohmova Hanko, děkuji Vám ještě jednou (F). Já si dobře pamatuju Vaše slova ze 14. ledna: "bude to příležitost upevnit se ve ctnostech, zůstat dobrá navzdory některým postojům, které se budou dál a víc prosazovat veřejně." A děkuji za tip na knihu.
sieta 28. 1. 2018, 11:23
@Hanka_Bohmova (F)
lakiara 28. 1. 2018, 11:04
@Hanka_Bohmova (F)
katkajohny 28. 1. 2018, 11:01
@Hanka_Bohmova (F)
travaa 28. 1. 2018, 10:49
@Hanka_Bohmova Haničko (F) (F) (F) Jste takové sluníčko, které mi vždy zvedne náladu ,-) a vždy tak hezky vyjádří přesně to co si myslím a cítím. (L) P.S. Knížku si hned půjdu půjčit, jen, co jsem se teď dívala na reference, si nejsem jistá, jestli po její přečtení bude můj pohled na budoucnost této země optimističtější? :^) Hned v prvních komentářích na DB knih mě ale zaujalo: "Pravda umírá čtyřmi způsoby. Prvním je otevřený odpor vůči ověřitelné skutečnosti". No, jenže co s tím :-S
danima3 28. 1. 2018, 13:13
@travaa Jsem si vzpomněla na svůj oblíbený citát.... Co oči nevidí, to srdce netíží, ale může tě snadno zabít ,-)
Hanka_Bohmova 28. 1. 2018, 11:29
@travaa děkuju :o) optimističtější asi nebude, ale aspoň má člověk pocit, že není jen ta třtina větrem zmítaná, že aspoň něco dělá Co s tím? Nevím. Určitě aspoň to, že když něco takového uvidím, řeknu to nahlas, a že sama nic podobného dělat nebudu. Ani kdyby se mi to zrovna náramně hodilo.
Nadys 28. 1. 2018, 11:36
@Hanka_Bohmova Hani , a to" řeknu to nahlas", bude ted hodně důležité, i když už ted vidím že některým by se to mlčení a pasivita moc líbilo (F)
lakiara 28. 1. 2018, 12:17
@Nadys ano,nekolikrat me bylo doporuceno za posledni dva tydny od priznivcu Z.,treba na FB,abych mlcela,ze se me nikdo neptal na nazor a ze si mam sva "moudra" psat na svoji zed 8-| (zip).Od znamych lidi,ktere mam v "pratelich"...smutno by z toho bylo a nestacila jsem se :-o
Nadys 28. 1. 2018, 12:24
@lakiara Ivi, to umlčování faktů, naprosto nevyvratitelných jde napříč, pod profily podporovatelů,pod profily Drahoše , Horáčka,a vidím jak reagují.
lakiara 28. 1. 2018, 12:41
@Nadys Jj,ja se snazim cely zivot byt slusna,nevadi me,ze ma nekdo jiny nazor.Ale mam rada jasne argumenty treba ise mnou nesouhlasne.A strasne me vadi,kdyz je nekdo utocny a agresivni.A toho je posledni dobou nejak vic,nebo proste se to ted s tou volbou nejak vic "obnazilo" (F)
Nadys 28. 1. 2018, 12:43
@lakiara Ivi obnažilo , jak někdo napsal , neprohrál a nevyhrál ani jeden , co prohrálo je slušnost, prohráváme určité hodnoty, a vidíme k čemu se část lidí uchyluje a co podporuje. (F)
lakiara 28. 1. 2018, 12:48
@Nadys :-S
Nadys 28. 1. 2018, 13:25
@lakiara aktuáně...a mlátička na scéně do třetice... http://zpravy.idnes.cz/komuniste-ondracek-gibs-0wk-/domaci.aspx?c=A180128_120330_domaci_kop
lakiara 28. 1. 2018, 14:27
@Nadys 8-| no ty v@le,to jde??když už dvakrát neprošel?do nekonečna ho tam tlačí,to je jako když ho dveřmi vyhodíš a škrabe se tam oknem 8-| 8-| 8-|
Brůs 28. 1. 2018, 13:29
@Nadys 8-| kretem
Nadys 28. 1. 2018, 13:41
@Brůs ten dovětek dole Mz je dokonalý (zip)
Brůs 28. 1. 2018, 13:51
@Nadys Ja to necetla a cist nebudu. Nemuzu. K soudruhovi mam tezkou avezri. Stavi mi titulek clanku a vylitne mi tlak.
mildík 28. 1. 2018, 12:21
@lakiara *-) a proc mate v pratelich takove "pratele"? Za tohle Zeman opravdu nemuze. (F)
lakiara 28. 1. 2018, 12:23
@mildík verte,ze me to samotnou prekvapilo... jeste doplnim,to,ze je nekdo muj "pritel"prece neznamena,ze musime souznit ve vsem stejne.Vzdyt i manzele mohou a mivaji ruzne nazory na jednu vec.Jde me o tu aroganci a zlobu...
Matin+Sisa 28. 1. 2018, 12:30
@lakiara no,já takto přišla o kamarádku...ta zas posílala a sdílela vše pro p.Drahoše a já ji po zprávě napsala,at už mi nic neposílá,že mám svůj mozek.....blokla mě,napsala,že pro ni neexistuju ,-) za tohle nemůže ani jeden kandidát-to je prostě o lidech...ve středu jsem to ořvala,od pátka se tomu směju (F)
lakiara 28. 1. 2018, 12:55
@Matin+Sisa ja jsem si je teda neblokla ,-) ale vim,ze na ne uz nebudu reagovat
Matin+Sisa 28. 1. 2018, 13:00
@lakiara kdybych měla bloknout všechny,co maj jiný názor na cokoliv,tak jsem tam skoro sama ,-) (smich) já jen,že to je vyhrozený,ze všech stran
krišon 28. 1. 2018, 12:45
@Matin+Sisa Tak moje kamarádka mi poslala podobný vzkaz před pěti lety ... napsala jsem jí, od kdy členky KSČ volí knížete .... a to byl naprostý konec ... již na vysoké škole se stala kandidátkou strany ... převlíkla kabát rychle a je docentkou VŠ v Ostravě ... ale takových je asi hodně ... mé přátelství si nezasloužila ...
Matin+Sisa 28. 1. 2018, 12:53
@krišon Alčo,my se naživo o politice nebavili....tak mě ta reakce dost překvapila,nic jsem ji nevnucovala,ani,že budu volit Zemana,nebo nepůjdu vůbec,to není o kandidátech,ale o lidech jako takových
krišon 28. 1. 2018, 13:31
@Matin+Sisa Věřím ... každý máme svůj rozum, své zkušenosti, své názory. Kde je napsáno, že jen moje jsou ty správné ...Tolerance a slušnost chybí (F)
Nikis. 28. 1. 2018, 12:35
@Matin+Sisa Co na to říct... (zip)
Matin+Sisa 28. 1. 2018, 12:38
@Nikis. Že byl člověk těch 16 let slepý a blbý ,-)-jako já,nebo nevím,hrozně mě to překvapilo :-S a to fakt nejsem pro Zemana...jen jsem chtěla mít klid od všech těch jejich zpráv a odkazů...no nic,život jde dál,že jo (smich)
Nikis. 28. 1. 2018, 12:43
@Matin+Sisa Jako některým lidem opravdu až trošičku z těch voleb jebalo (smich) Jsem to viděla na fb mezi přáteli taky, ty výkřiky a hlášky a fotky a demonstrace atd.... jsem opravdu žasla, fakt. Já oceňuji, když se někdo pere za svůj názor, nevzdá to, komentuje, debatuje, ano... ale na slušné úrovni. Což některým už opravdu ujíždělo.
Hanka_Bohmova 28. 1. 2018, 12:57
@Nikis. já jsem viděla jednoho takového, co kopal proti Zemanovi, a teda... to by ani Zemanův reklamní tým nevymyslel, tak dokonalou kampaň za své zájmy. Ach jo. Pak lidi nemají dávat od politiky ruce pryč, když vidí na obou stranách takováhle telátka, bez úcty, bez sebereflexe, bez rozumu. Nadávají ostatním do blbců a sami nejsou schopni pochopit, že agresivitou a nezvládnutými emocemi nic dobrého vytvořit nelze.
SarinaK 28. 1. 2018, 13:19
@Hanka_Bohmova Nadáváním či vynadáním nikdy nikdo nikoho nepřesvědčí (F) Jejda to je krkolomná věta ,-)
danima3 28. 1. 2018, 13:23
@SarinaK Ano!!!! To je základní pravidlo psychologie. I kdyby měl klidně člověk pravdu, jak ale začne nadávat, protistrana se zasekne a konec.
travaa 28. 1. 2018, 13:45
@danima3 Přiznám se, že ve svém okolí - privátním ani profesním - moc voličů Zemana nemám. A i ty co ano, tak takové, co ho jakože "volili, protože neměli na výběr". A co jsem si tak všimla, tak tyto lidi spolehlivě vytočilo už to, když jim člověk tuto jejich "nutnost" volit Zemana neodsouhlasil. Máme jednoho takového známého v rámci "cykloparty". Ostatní toto téma, když je přítomen, neotvíráme, protože jeho názor všichni znají a nikdo nemá chuť se hádat. Jenže on nakonec vždy začne sám a když nikdo nereaguje na věty typu "Zemana nemusím, ale budu volit menší zlo, no ne?", tak to pomalu stupňuje a pak většinou jeho monolog skončí nějakým konstatováním typu, no však až Vám znásilní dcery, tak uvidíte (zip) +o( Takže já musím ze své zkušenosti říct, že někdy není nutné nadávat, stačí "sprostě a drze" mlčet ,-)
Nikis. 28. 1. 2018, 13:09
@Hanka_Bohmova Jo Hani, napsala jsi to přesně (F)
Matin+Sisa 28. 1. 2018, 12:48
@Nikis. (Y) přesně tak..status voliče p.Drahoše..máte vy hovada zasr@ny co jste chtěli,jste se pofrali...toto má být slušný prezident? (smich)Hovada jste,všichni,co jste volili Z....no nazdar...my si prostě nic jinýho nezasloužíme (H).Majitel obchodu-to jako bude lustrovat,kdo koho volil,nebo mu nevadí,když u něj hovado utratí 20tis.za kolo? +o( Opravdu to ujíždí všem a doufám,že se to uklidní a zas se budu moc kouknout na fotky z plesů,na karneval a podobně (F)
mildík 28. 1. 2018, 12:29
@lakiara No vsak to mam na mysli. Ne to, ze mate rozdilny nazory, to je v poradku.. Taky mam kolem sebe drahosovce a nemame nikdo zapotrebi se kvuli tomu urazet. Je to o lidech.
lakiara 28. 1. 2018, 12:35
@mildík (F)
Nadys 28. 1. 2018, 11:16
@travaa :-S (F)

Vybrali jsme pro vás

Kategorie