Zobrazit přihlášovací formulář
Výchozí avatar
SarinaK 24. 5. 2018, 15:34
Mildíku? (H) tak to "máme" ... synek v úterý odmaturoval. |:o)
Muškovka 26. 5. 2018, 8:25
@SarinaK Šári, moc gratuluji. Je to hezký pocit, že? ,-) (D)
SarinaK 26. 5. 2018, 11:52
@Muškovka Ten nejkrásnější .... úleva veliká (F) (F) (F) (H)
Muškovka 25. 5. 2018, 7:06
@SarinaK Šári a ( Mildi), u nás už je taky po a docela úspěšně...Jen ještě nemáme tu vysokou a asi ani nebudeme. Ale tak aspoň ta matura. ,-) Synáček už řádí v Pasohlávkách (H)
Brůs 26. 5. 2018, 8:48
@Muškovka (Y) gratuluji.
mildík 25. 5. 2018, 20:09
@Muškovka Gratuluju Joli (Y)...na vysokou muze jit event.vzdycky ,-) hlavne, ze uz ma za sebou ten stres. (F)
Muškovka 26. 5. 2018, 8:24
@mildík Díky, Mili. No už se fakt nestresujem, nějak to dopadne ,-). Taky vám přeji, ať už to máte úspěšně za sebou (F)
mildík 26. 5. 2018, 8:39
@Muškovka Dekujem ,-) (F)
e-sladkyspanek.cz 25. 5. 2018, 19:23
@Muškovka (sampus) (sampus) (sampus) (sampus) (sampus) Gratuluji
Muškovka 26. 5. 2018, 8:24
@e-sladkyspanek.cz Díky (F). Já tobě taky a moc |:o)
e-sladkyspanek.cz 26. 5. 2018, 9:32
@Muškovka děkuji
SarinaK 25. 5. 2018, 19:19
@Muškovka Super Jolanko |:o) |:o) to je úleva, co? Synek slaví již od úterý. Snad ho zítra již uvidím. V použitelné formě. ,-)
e-sladkyspanek.cz 25. 5. 2018, 20:11
@SarinaK (smich) (smich) (smich) (smich)
mildík 25. 5. 2018, 20:10
@SarinaK :-D ,-)
SarinaK 25. 5. 2018, 21:26
@mildík tak jaká je nálada u vás? (H)
SarinaK 25. 5. 2018, 21:25
@mildík no....došla jsem ve čtvrtek ráno k mamce, děti tam mají svůj pokoj....našla jsem ho sice doma, ale smrděl jak sud a v té posteli byl tedy se spolužačkou. Spinkali....děti...musím podotknout, že byli oblečeni a spolužačku znám, je to milé a slušné děvče (smich) (smich)
mildík 26. 5. 2018, 8:37
@SarinaK :-D :-D... je mi to jasny. Andy uz hlasila, ze tak jako tak to pujdou zapit taky ,-)...ve stredu jde podporit spoluzaka ( nej kamarada) k maturite a on ji prijde podporit zas v patek a uz taky hlasila, ze pujdou . Taky ho znam a je taky fajn. Byli spolu darovat i plazmu a znaji navzajem i svoje protejsky. Ale teda uz to graduje a uz se taky moc tesim, az bude po vsem. +o(...uz je toho nejak moc a je to dlouhy.
SarinaK 26. 5. 2018, 11:53
@mildík Viď! Táhlo se to jaksi.... ,-) příští týden sitaké oddychneš a oevřeme virtuální lahvinku (H)
mildík 26. 5. 2018, 15:17
@SarinaK No, to otevreme urcite. (Y)... tak ci tak se tem nasim detem uzavira dalsi zivotni etapa, takze lahvinka je na miste i pro nas abstinenty. ,-)
SarinaK 26. 5. 2018, 19:56
@mildík Taky to tak vnímám, prostě něco končí...je to pár let, co jsem si říkala, super, dostal se na školu, na jako chtěl, teď mám pár let klid, než bude maturovat. A ono to všechno tak rychle uteklo, až je mi z toho smutno. Mladší (X) už půjde do prázdninách do 5., hrozně to všechno letí. Rychleji než dřív, zdá se mi (D)
mildík 27. 5. 2018, 8:25
@SarinaK No, leti to strasne rychle. :-S...jen, co se "poresi" Andy, tak uz zas budu mit nervy z Danyho, kterej vychazi pristi rok. Do toho rozsahla rekonstrukce, plus nove bydleni, zmena prace. Uz, at je tohle obdobi pryc. ,-)...
žingi 27. 5. 2018, 9:21
@mildík (flower)uf,máš toho před sebou teda dost ,-)já už za 3roky budu mít i tu nejmladší (teda doufám,že to nějak dá) po měturitě a pak už to bude konečně bez škol,jak já se na tu dobu těším ^o)
mildík 27. 5. 2018, 9:47
@žingi Caaaau (flower) No, je to sice zmena k lepsimu. Nicmene i tak je to narocny a uz mi dochazi energie,. |-)...ale ty mas taky starosti dost, tak ti to nemusim vykladat, vid. ,-)
žingi 27. 5. 2018, 9:52
@mildík Mildíku mám,ale snad se dočkám a bude vše vyřešeno,já sice zadlužena,ale doufám,doufám,že už budu tady samaa s dcerou a bude mi to říkat paní,Teď je přítel pryč,ale po návratu by jsme se tady u mě měli pustit do výměny oken(mám ještě staré a barák se má zateplovat) tak už musím,u něj vymalovat a uklidit kuchyň,pak ke konci června by jsme měli jet na víkend na akci,já jeden den do práce a pak týden dovči,sice jen na jihu Moravy,ale i za to jsem já ráda,mezitím mi má ex splatit dluh(co si tu tak přežívá a nepřispívá a s právničkou řeším majetkové vyrovnání,a tím bych se ho už ze života měla opravdu zbavit
mildík 27. 5. 2018, 10:00
@žingi No, obula ses do toho pekne. Pamatuju si, jak jsi ze zacatku hazela flintu do zita a ted uz vis, co chces. Stojis pevne nohama na zemi a to je dobre. Navic nepochybuju o tom, ze se mas ted lip. (Y) Drzim palce, at to mas brzy poresene a uz jednou pro vzdy klid. (F)
žingi 27. 5. 2018, 10:02
@mildík (L)děkuji,no,měla jsem to udělat hned a nečekat takto dlouho,kdybych věděla co mne s ex čeká,tak to vše dělám jinak
mildík 27. 5. 2018, 10:05
@žingi Tim se netrap. Kazdej delame chyby a s odstupem casu nechapem. Uz je to minulost a je dulezity, ze ses "zvedla" (Y)
žingi 27. 5. 2018, 10:09
@mildík to je,jen jestli to vydržím do toho zdárného konce
yva 25. 5. 2018, 21:37
@SarinaK achjo, není nějaký manuál, jak má matička přežít, když zjistí, že její miminka žijí vlastním sexuálním životem? ,-)
e-sladkyspanek.cz 25. 5. 2018, 21:39
@yva to ti příjde tak rychle, že nestihneš vůbec nad tím přemýšlet (smich)
SarinaK 25. 5. 2018, 21:38
@yva nevím...tohle už mám za sebou dost dlouho. V podstatě se ti dítě během puberty svým klackovitým chováním tak zprotiví, že když skončí, je ti už všechno jedno (smich)
e-sladkyspanek.cz 25. 5. 2018, 21:39
@SarinaK :-D :-D :-D :-D
e-sladkyspanek.cz 25. 5. 2018, 21:28
@SarinaK :-D to je krásné (smich) (smich) (smich)
SarinaK 25. 5. 2018, 21:32
@e-sladkyspanek.cz zvesela jsem na ně zavolala, zda jim mohu uvařit kávu, popřála dobré ráno a děvčeti také pogratulovala k úspěšnému zvládnutí maturitní zkoušky. Zocelená matka jsem už (smich)
e-sladkyspanek.cz 25. 5. 2018, 21:35
@SarinaK jsi nejlepší |:o) ono ani nic jiného nezbylo co , ale je to prdel s těmi dětmi
SarinaK 25. 5. 2018, 21:37
@e-sladkyspanek.cz jsou dospělí...co naděláš. (H)
e-sladkyspanek.cz 25. 5. 2018, 21:37
@SarinaK nic, znám to z domu (smich) však víš (smich)
hanulina77 24. 5. 2018, 19:45
@SarinaK gratulace (F) |:o) Příští rok to čeká nás, s jejím flegmatickým přístupem budu asi dost na nervy :-$
SarinaK 24. 5. 2018, 19:47
@hanulina77 náš je taky flegmouš, ale na tohle se teda učil dost. ,-) ,-)
petˇka 24. 5. 2018, 18:26
@SarinaK |:o) |:o)
mildík 24. 5. 2018, 16:27
@SarinaK Supeeeeeeeer , to mam radoooost |:o) (dance)....to je uleva viiiid? (clamp) Andy UZ se taky zacla ucit :-D...1.6. Taky finale (Y)
SarinaK 24. 5. 2018, 17:41
@mildík já sem si říkala, že Andy to má později. No ulevilo se myslím všem. D byl nervoźní, podrážděnej, fakt je to úleva. Jeho nej kámoš z jiného gymplu nedal ájinu a ze třídy zatím jedna taky aj a ještě něco. Chudák holka :^)
mildík 24. 5. 2018, 17:51
@SarinaK No, Andy taky vidi kolem sebe, jak hodne deti vylitava od maturit a tak zacala byt taky takova nervozni. Ma dny, kdy si veri a pak zas dny, kdy chce jit az v zari. ,-)...ale ja ji do toho nemluvim, jsem rada, ze se nehrouti. Snad to tak uz zustane do toho pristiho tydne. A zapil to mladej ? (Y)
yva 24. 5. 2018, 15:55
@SarinaK Chachá, jupčááá, gratulka |:o) (sampus) (D)
SarinaK 24. 5. 2018, 17:43
@yva díky Yv, mám velkou radost .... a hodně se mi ulevilo. Viděla jsi ty výsledky matiky? Ze 14870 dětí 27% neudělalo a z těch co udělaly, dalších 25% na 4. A to se dá předpokládat, že když si někdo dobrovolně vybere matiku, že si v ní věří. Něco je asi špatně v tom systému.
Liščátko 24. 5. 2018, 19:10
@SarinaK Neco spatne otazka co ..moje mamka je zdravotni sestra maturovala z matematiky a rikala, ze bylo minimum holek co s ni melo problem ., jak je tedy mozne, ze driv matematiku davali a ted ne .. jinak ja jsem tedy zastancem maturity z matematiky nevim zda na vsech skolach nebo z toho nejake obory vynechat tezko rict ..ale reci typu kdyz oni nemaji hlavu na matematiku kazdy na ni talent nema neberu a to z toho duvodu, ze stejne tak by se mohlo rict nemam talent na cestinu nechci, aby se z ni maturovalo
dluhoschci 24. 5. 2018, 19:02
@SarinaK Něco špatného v systému je, že spoustu dětí, které nemají na to aby měly maturitu studují střední školu...
SarinaK 24. 5. 2018, 19:25
@dluhoschci určitě souhlasím s tím, že je spousta dětí, které studují střední školu aniž na to nemají. Nicméně si myslím, že to není úplně "přímá úměra" tomu, že jsou takové výsledky u maturit, kde si dítě matematiku zvolí samo. Profesorka z gymnázia syna říkala, že to bylo hodně nastřelené, náročné, nemám důvod jí nevěřit. Syn ji udělal, ale žádný skvělý výsledek neměl. Na ZŠ měl samé 1, snad v 9. třídě jednu - dvě dvojky. Studijní typ je. Na ruce levý jak šavle.
dluhoschci 24. 5. 2018, 19:41
@SarinaK Mezi samými jedničkami na základce a studijními výsledky na gymplu je velký rozdíl, to bych nesrovnávala..
SarinaK 24. 5. 2018, 19:47
@dluhoschci vůbec nechápu tu odpověď. Na jakém jiném základě, než známkách v 8-9 třídě ZŠ by se děti arodiče měli rozhodovat? Psala jsem jen o svém synovi a nezobecňovala. Gympl přežil s pár trojkama, protože mu to bylo jedno a brzy pochopil, že na známky se ho ptát nikdy nikdo nebude. Maximální efekt s minimem práce, stačilo mu to. Byl na dobrém gymplu, ze kterého mnoho jeho spolužáků odešlo, protože nezvládali.
dluhoschci 24. 5. 2018, 19:50
@SarinaK Reagovala jsem na to, že samé jedničky na základce a výsledky na gymnázium nelze srovnávat z důvodu mnohonásobné náročnosti, nic víc v tom nehledejte.
SarinaK 24. 5. 2018, 19:51
@dluhoschci to se ale vztahovalo - či vysvětlovalo, proč šel můj syn na gympl. Nic víc.
yva 24. 5. 2018, 18:42
@SarinaK jinak s tím výběrem matiky "dobrovolně"... Tam je to momentálně výběr mezi matikou a jazykem, ne? To pak neříká, že si v matice věří, ale že si v jazyku věří ještě míň než v matice... (zip)
SarinaK 24. 5. 2018, 19:26
@yva nemyslím si, že je to srovnatelné. Já bych si zvolila angličtinu, která je pro mě nesrovnatelně jednodušší než matematika na úrovni, v jaké byla maturita. Já bych neodmaturovala z matiky +o(
mildík 24. 5. 2018, 18:58
@yva No ja myslim, ze na matiku musi byt trochu odvaha . Ta se s jazykem teda srovnat neda. Navic, neco si vybrat musej. *-)
dluhoschci 24. 5. 2018, 19:05
@mildík Studenti, kteří mají ve čtvrtém ročníku téměř samé čtyřky to prostě risknou s tím, že se pokusí něco vypočítat . Ví, že v AJ nedají dohromady pořádně souvětí *-) Tohle mi říkali minulý týden známí, jsou manželé, oba učí na střední škole..
mildík 24. 5. 2018, 19:09
@dluhoschci Nevim no. Holka zvolila AJ. Ale tak kazdemu sedne jiny predmet. Kolik ja znam vysokoskolaku, co ten jazyk treba neumi vubec a je to i moje generace.....maji problem vlastne i s pravopisem atd, Nad tim se zas pozastavuju ja. *-)
Amysa 24. 5. 2018, 19:45
@mildík Mili ahoj, já se zase každoročně pozastavuji nad výsledkem z češtiny... Matika ne každému sedne, většina zvolí angličtinu a je pro ně "easy" a přitom pohoří na češtině... Znám konkrétní případy, kdy angličtinu měli třeba na jedničku, dvojku a didakťák z češtiny s bídou zvládli až na třetí, poslední pokus +o( (zip)
SarinaK 24. 5. 2018, 19:50
@Amysa nevíte jak dopadly didakťáky z ČJ? Syn říkal, že to bylo jednoduché, ale výsledky jsem nikde nezaznamenala.
Amysa 24. 5. 2018, 20:11
@SarinaK zatím jen takto, podrobnější výsledky budou teprve nabíhat https://zpravy.idnes.cz/maturita-matematika-cestina-propadnuti-cermat-fln-/domaci.aspx?c=A180521_160710_domaci_ksu
Amysa 24. 5. 2018, 20:04
@SarinaK Šárko, moc gratuluji a chápu, jaká je to velká úleva... Zkusím někde dohledat, ale prvotní informaci, kterou jsem četla, byla informace, že češtinu nedal každý desátý student, což je naprosto tristní +o( (zip)
mildík 24. 5. 2018, 19:49
@Amysa Ahoj Ali...no, je to fakt nejaky divoky. Ale co tak mam moznost sledovat, tak to jsou vetsinou deti, co se pomalu cely rok ve skole neukazaly, kaslou na to a pak si myslej, ze jen nakracej k maturite a bude to cajk. Od holky se k ni dostalo jen 9 zaku ze tridy a ti, co ne, tak to jsou vetsinou fakt flakaci. *-)
Amysa 24. 5. 2018, 20:02
@mildík Já už to tady psala několikrát, junior je po maturitě 2 roky, studoval na zemědělce, kam vezmou každého a tomu odpovídala i úroveň výuky, bylo to hodně znát, ale třeba odborné předměty byly opravdu hodně náročné, takže neúspěšní žáci postupně odpadávali a z původních 19 studentů, kteří natoupili v prváku, jich k maturitě došlo celých 8! A naprosto stejná situace byla i v ostatních třídách a oborech... a stejná situace se každoročně opakuje s tím, že snad loni zavedli 2 nové učební obory, kam mohou ty neúspěšné studenty přesouvat, nepřijdou tak o prachy a pořád existuje naděje, že žáci neskončí bez vzdělání a budou mít alespoň výuční list (F) Jsem ráda, že už to mám s juniorem za sebou, školou povinný máme ještě jeden kousek, ale ten se jeví zodpovědně a velmi šikovně... Je ve čtvrté třídě a snad od první třídy slyším stále stejnou otázku, jestli půjde dcera na gympl... Naposledy se mě ptala jedna mamina dneska, když jsem předávala dítko u autobusu na výlet...
vlastaz 24. 5. 2018, 20:23
@Amysa Ali, můžu se zeptat? Zaujalo mě, že píšete o střední odborné škole a jestli jsem to dobře pochopila, tak že odborné předměty byly tak náročné, že na nich (ne) studenti odpadávali. To znamená, že češtinu, matiku a jazyk dávali líp a až ty odborný nedali? Nebo že tyhle základní předměty měly sníženou laťku a u odborných předmětů jim nechtěli nic odpouštět? Omlouvám se, jestli to zní nějak blbě, ale fakt mě to zajíímá...Jinak mi přijde jako fajn nápad udělat tu možnost přestupu na učební obor, to si myslím, že by vyřešilo spoustu trápení více lidem, kteří v devítce přecení své možnosti a rodiče je nacpou na maturitní obor, protože tam berou všechny..
Amysa 24. 5. 2018, 20:46
@vlastaz Klidně se ptejte... Co já vím, tak nedávali tak nějak vůbec nic... Lítali absolutně ve všem jak nudle v bandě... Už jsem to tady taky psala, že se syn hlásil s dvojkama a že jsem pak jen lapala po dechu, když mi pak syn říkal, že s ním chodí kluci, co měli na ZŠ čtyřky... a ti k té maturitě opravdu nedošli... Z těch 8, co odmaturovali, tak 3 pokračují na VŠ, jediná spolužačka stihla porodit, vdát se a nyní je v dalším očekávání, ale na to jste se neptala... omlouvám se... Odpadali hlavně v prváku a ve druháku, někteří odešli úplně, někteří propadli, ve třetáku a dál pak už spíš ojediněle a to hlavně ti, kteří do té školy vlastně vůbec nechodili, takže nebyli klasifikováni... Můj názor je, že sníženou laťku základních předmětů mají určitě, protože mají méně hodin než třeba na gymplu a taky učitelé pracují s naprosto různorodým vzorkem studentů a každý má jinou úroveň znalostí... ono je jen nějak sjednotit a natlačit jim do hlavy aspoň nějaký základ je, myslím, dost fuška... Navíc plná třída pubertálních kluků, kteří mají úplně jiné starosti, než se učit... Jeden takový vzorek jsem měla doma, pro mě je to do dneška tak trochu zázrak, že vůbec prošel... Věděla jsem, že hloupý není, ale líný tedy strašně, navíc jsem za zbývající 3 roky studia u něj neviděla jedinou učebnici nebo sešit +o( (zip). Většina kluků mívala na výzo méně nebo více čtyřek a byli za ně hodně rádi, ti nejlepší byli na trojkách (F)
vlastaz 24. 5. 2018, 21:26
@Amysa Ach jo... A myslite, ze aspon po te odborne strance si ti, kteří odmaturovali, neco odnesli? Bude se nekdo z nich zivit v oboru? Ja prave nemam se SOŠ zadne zkusenosti, ale slycham podobne historky, jako je ta vase z vice skol. A je to fakt smutne.
Amysa 24. 5. 2018, 21:48
@vlastaz Vlasti, kdybyste se zeptala syna, řekl by vám, že vzpomíná moc rád a že to byly jeho nejlepší roky... našel si tam dobré kamarády a vídají se pravidelně, navštěvují se, každoročně třeba jezdí na maturitní ples školy (F) Abych ani já nebyla jenom kritická, díky škole se syn např. zúčastnil mezinárodní soutěže v Lucembursku, kde reprezentovali školu v zemědělských disciplínách a nevedli si úplně špatně... Ve třeťáku si studenti zákládají studentskou firmu, musí si vymyslet podnikatelský záměr a vše si sami zajistit, zařídit, financovat a z utrženého výdělku si pak zaplatí maturitní ples... Synova třída ( těch pár kluků a slečna ) jezdila několik sobot do jednoho zemědělského družstva sbírat kamen na pole, za to dostali sadbu brambor, kterou pak osázeli školní pozemky, které si od školy pronajali včetně techniky... Brambory pak sami prodávali, sami hledali odbyt, dodali je např. do školní jídelny, domova důchodců apod. Jinak to byli většinou hodně šikovní a nadšení kluci, synovi opravdu všude, kam přijel na praxi, nabízeli hned práci, kdyby už neměl místo zajištěné, opravdu si mohl vybírat, kam jít... Většina těch kluků, pokud nepokračují ve studiu, pracuje v oboru a jsou spokojení, takže uplatnění určitě najdou, ale je to hlavně o tom, že mají zemědělství opravdu rádi a jsou do techniky blázni... Kdybyste je občas poslouchala, nechápala byste, co to vlastně probírají... Nedávno jsem u společného oběda položila otázku, jestli se s klukama baví taky o něčem jiném než o traktorech nebo o kravách... A manžel prý : Jako o holkách, jo? :-D
mildík 24. 5. 2018, 20:06
@Amysa No, tyhle dotazy jsem nesnasela uplne stejne, jako " kdy uz budes rodit". (smich) ..... Taky nekde pisu, ze uz se tesim, az deti nebudou na skolach. (F) Bude to myslim cim dal horsi.
jardis 24. 5. 2018, 20:09
@mildík To zase budou dotazy kdy už konečně bude svatba a kdy budou vnoučata :-D
mildík 24. 5. 2018, 20:21
@jardis No, tak dekuju |-) :-D
SarinaK 24. 5. 2018, 19:28
@mildík já ten systém úplně nechápu, D musel maturovat z mat i AJ.
dluhoschci 24. 5. 2018, 19:17
@mildík Jasně, každému sedí něco jiného. Ale co se týká vysoké, tak je to podobné, taky se všichni středoškoláci přihlásí na vysokou, i ti co u maturity propadli... Velká část neudělá ani první semestr, další rok se přihlásí na další vysokou a situace se opakuje. Po dvou letech se končí se studijní turistikou a jdou do práce. Tohle mi zase říkala učitelka co učí na odborné střední škole, že se jim studenti po dvou letech courání se na vysoké vracejí do práce.. (ta odborní střední je přímo pro jeden podnik) Dnes je prostě vše tak nějak bez mantinelů, vše je dovoleno, vše je možné...
mildík 24. 5. 2018, 19:26
@dluhoschci No....a zacina to gymplem z petky. Deti tam chodi ne nadani, ale kvuli kamosum a rodicum....driv byl urceny opravdu jen pro ty nadane zaky. Je to vsechno nejak naruby a ja uz se tesim, az moje deti nebudou mit status studenta. Fakt.
dluhoschci 24. 5. 2018, 19:42
@mildík ,-)
šíma 24. 5. 2018, 19:34
@mildík Tak zrovna u 8letych gymplu si myslím, že nějaké síto je a hned tak nějaký tydýt se tam nedostane. Alespoň tady v Praze. Nepíšu tedy o soukromých, kde mozkovnu nahradí peněženka.
dluhoschci 24. 5. 2018, 19:45
@šíma V Ostravě se na státní osmiletý dostal 75tý v pořadí, měli brát 30... divný systém.
šíma 24. 5. 2018, 19:55
@dluhoschci Tak tady co mám vypozorováno i z minulých let, tak se to pohybuje cca tak, Berou 30, dostane se do 45, berou 60 dostane do 90. Ti na předních místech se většinou dostanou na oba, tak jedno místo zůstane volné a tím to prořídne. Jinak já opravdu nejsem zastancem gymplu, starší tam chtěla, bez nějakého výcviku se tam dostala. Já o tom do poslední chvíle nebyla přesvědčená, že to je dobře.Ona tam je spokojená. U mladsiho kusu jsme o tom vůbec nepřemýšleli. (smich)
dluhoschci 24. 5. 2018, 20:06
@šíma V naší rodině mají všichni synovci a neteře gymnázia, někteří už jsou po vysoké škole. Tak nějak to vyplynulo samo, že tam šli. Syn šel taky na víceletý gympl, bez přípravného kurzu či doučování se dostal, ale kdyby řekl že nejde, tak nejde. Nechala jsem to na něm. Já to za něj studovat nebudu.
ani 24. 5. 2018, 19:36
@šíma ano (Y)
mildík 24. 5. 2018, 19:36
@šíma No dost jich pak prechazi treba na obchodky. Nevim no, kazdeho vec, ale ja to nevitam.
krišon 24. 5. 2018, 21:52
@mildík Celý život jsem učila na obchodce, celkem 34 let a za celou dobu k nám z gymplu přišlo tak 5 dívek a měly slabé výsledky i u nás. Problém je v tom, že rodiče jsou někdy velmi ctižádostiví, zajistí dětem doučování a jejich miláčkové často nejsou vyjímečně nadaní, jak si rodiče myslí, dívky jsou třeba jen pečlivé a snaživé, na víceletý gympl se dostanou. Ale pak přijde puberta, přestane je bavit učení a najednou mají čtyřky ... tak si maminka vzpomene na obchodku, že by tam dcera třeba mohla mít trojky ....a je pak nepříjemně překvapená ...
šíma 24. 5. 2018, 19:46
@mildík Já mám starší na gymplu, teď jakoby v 9. neodchází nikdo a zatím jsou v plné sestavě, co před 4 lety začínali. Mladší zůstala na základce. A u obou když vezmu kdo se ze třídy dostal tak na to opravdu měl. Až na jednoho který tedy chodí na ten soukromý.
Liščátko 24. 5. 2018, 19:29
@mildík Proto nejsem zastancem techto gymplu.. deti se rok dopredu uci, aby se tam dostaly .. to by mela byt trida o par detech co maji fakt talent a ne toto co z toho vzniklo +o(
mildík 24. 5. 2018, 19:34
@Liščátko S tim souhlasim a tvrdim to od sameho zacatku. (F)...za mnou taky prisla tenkrat tridni, at dam holku na gympl a bla bla bla. Tak jsem rekla, ze ji necham rozhodnout samotnou v devitce, ze za ni rozhodovat nebudu...a kolik gymplaru uz na VS nejde a vlastne nemaji zadnou skolu, protoze pouze gympl je vlastne temer nic..Vzdyt ty deti v paty jeste vubec nemuzou vedet, co chteji. Nekdy to nevi ani devataci.
Liščátko 24. 5. 2018, 19:47
@mildík Jojo jenze doma slysi musi na gympl na zakladce je povl pak chodi cely rok doucovat +o( ja to slysela ze vsech stran proc Anicku nechavam na zakladce +o( ona se sice uci dobre, ale rozhodne to neni jeji zaliba tak pokud bude chtit at tam jde z devitky .. kamaradky holky chdily cely rok k souk.ucitelce preci nezustanou mezi povlem to mi vylozene rekla .. no jo jenze jedna udelala druha neudelala a tak je nakonec nechala obe na zakladce ,-) me se tohle deleni deti moc nezda dle meho by to melo byt vyvazenejsi .. a na tom gymplu treba trida patnacti deti co maji extra talent zkratkaneco vyjimecneho
venča 24. 5. 2018, 19:55
@Liščátko Od mladšího syna šel na gympl v páté třídě jen 1 spolužák. Ostatní si byli přijímačky jen zkusit a dostali by se. Nakonec zůstali na ZŠ. Je to luxusní třída, kdy ze 27 žáků má 17 vyznamenání. A tento status drží od 1. třídy. Letos je v 8. třídě a zatím to vypadá, že budou jako výborná třída pokračovat. Naopak u dcery byla jedna spolužačka, která měla na vysvědčení 3 a 4, ale maminka si zamanula, že dcerunka musí na gympl. Chodila ředitele tak dlouho otravovat i domů, až kvůli ní vyhlásil 3. kolo přijímaček a holku na gympl přijal. No uvidíme, jak příští rok zvládne maturitu.
Liščátko 24. 5. 2018, 19:58
@venča Maminka si umanula to je presne ono +o( ty deti tam chteji uz jen protoze to doma slysi jinak dle meho minimim deti v pate tride vi co chce.. jo ty extra talenty at tam daji, ale ne ze otevrou xx trid a stahnou vsechny lip se ucici deti na gympl +o(
mildík 24. 5. 2018, 19:52
@Liščátko Jo.Tyhle nazory tu preci taky nekolikrat padly Ze na ZS zustavaji podprumerne deti a dokonce tu padl i tenkrat koment , ze pak maji tendenci se sebeposkozovat. ,-)...to si pamatuju velice dobre.
vlastaz 24. 5. 2018, 18:57
@yva V matice se ale dělá jen didakťák, kdežto v jazyce je didakťák, sloh a ústní, pokud se nepletu...
yva 24. 5. 2018, 18:41
@SarinaK viděla. A to matika na "udělal" stačila na 33% - to je necelých 3,5 příkladu z deseti (zip) Je to furt dokola. Ne o tom, jestli učni potřebují maturitu z matiky, ale o tom, jestli učni potřebují maturitu. Honíme se za umělou vzdělaností (nařízenou z EU v procentech) a nakonec na to doplácí ty děti...
e-sladkyspanek.cz 24. 5. 2018, 15:35
@SarinaK Drahá ncěo potřebuju, něco smolím a potřebuju kontrolu (candle)
Dan.ka 24. 5. 2018, 15:50
@e-sladkyspanek.cz ...pochlub se (candle) jestli teda je s čím se chlubit (cigo)
e-sladkyspanek.cz 24. 5. 2018, 15:54
@Dan.ka to není zajímavé (smich) to je pracovní
Dan.ka 24. 5. 2018, 15:58
@e-sladkyspanek.cz Pracovní nevyzvídám,vyzvídám cíga (cigo) Nechci to tu psát tak natvrdo,kdyby jsi třeba už porušila předsevzetí,aby ti nebylo hanba to tu napsat. A Yva určitě číhá na tvou chybičku :-D.....Jasněěěě...už ji nahoře vidím,vylezla z poza rohu :-D
yva 24. 5. 2018, 16:18
@Dan.ka (candle)
e-sladkyspanek.cz 24. 5. 2018, 16:01
@Dan.ka jsem nemocná od neděle, jen ležím už udělat jídlo je opruz tak skoro nežeru bo mi to ani pořádně nejede, nejede mi nic už večer mi mělo být líp , dneska to tak vypadalo ráno, ale zase mi je na prd, tak si to přeber
Dan.ka 24. 5. 2018, 16:02
@e-sladkyspanek.cz Aj aj...tak to mě mrzí. (kocka) Brzo se uzdrav (hello)
e-sladkyspanek.cz 24. 5. 2018, 16:19
@Dan.ka já myslím, že krom dvou diagnoz co mám mě ojela i chřipka

Vybrali jsme pro vás

Kategorie