Zobrazit přihlášovací formulář
Výchozí avatar
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.
KachnaT 26. 5. 2018, 20:49
Dobry večer, nechodí mi do kopie na mail nic z MMB, tedy asi ani podklady k platbě nechodí zájemcům o koupi do kopie na mail. Mám někde něco zakliknout (předpokládám, že to je problém ochrana dat. Děkuji za info. K. A už jsme zjistila, níže jste odpovídali na podobnou otázku, jdu tedy přehodit mail na gmail....

Vybrali jsme pro vás

Kategorie