Oliva
18. 9. 2018, 11:23
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak to, že když jsem v aplikaci v mobilu přidala k inzerátu včera večer další detailní fotografie, tak na pc nejsou zobrazeny? Jedná se o dva inzeráty, které byly vloženy dříve a zájemci si přáli více detailů. Odkázala jsem je na inzeráty a teď tam nové fotky nejsou - vypadám jako lhář Toto není propojené? Moc děkuji za odpověď a hezký den, Olga
adminka Lucka
18. 9. 2018, 12:47
@Oliva
Dobrý den, jestli se detaily na webu nezobrazují, pak jde o chybu. Můžu Vás poprosit o odkazy na zmíněné inzeráty? Děkuji
Oliva
18. 9. 2018, 14:32
@adminka Lucka
Dobrý den, jedná se o tyto inzeráty: https://www.mimibazar.cz/inzerat/98454051/svitici-tenisky-skechers-vel-35 https://www.mimibazar.cz/inzerat/98454008/kotnickove-tenisky-reebok-vel-36 k oběma jsem nafotila 2 a 3 detailní fotky Moc děkuji a těším se na odpověď, Olga
adminka Lucka
18. 9. 2018, 15:20
@Oliva
Promiňte, zeptám se hloupě, ty fotky jste tam tedy doplnila znovu později? Protože nyní tam jsou. Pokud jste je doplňovala, provedla jste na webu nebo v aplikaci?
Oliva
18. 9. 2018, 15:42
@adminka Lucka
Teď jsou tam 3 detailní fotky, já jsem přes aplikaci doplnila ještě další 3, takže u mě v telefonu v aplikaci je fotek u inzerátu bot skechers celkem 7. U reebok je teď nemám už ani v aplikaci, takže prosím, to asi neřešte. Za 1h je inzerát se skechers k aktualizaci, tak můžu zkusit, jestli se objeví... Děkuji, Olga
adminka Lucka
19. 9. 2018, 7:58
@Oliva
Moc děkuji, chyby jsem nahlásila, nám se při nasimulování problému a restartu účtu na webu fotografie přemazaly právě těmi detaily z aplikace. Za komplikace se omlouváme, v průběhu dnešního dne by měla být chyba odstraněna.
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin
ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.
Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.