Zobrazit přihlášovací formulář

Spotřebitelská poradna

Založit nové diskusní téma
Výchozí avatar
přeslice 18. 11. 2019, 14:33
Je to postěžování, asi snad ani nechci rady, jen mi napište, že se to vyřeší ,-) objednala jsem si zboží z Anglie z obchodu Dorothy Perkins (už jsem objednávala i vracela zboží v minulosti a vždy spokojenost). Objednala jsem záměrně kalhoty ve dvou velikostech, šaty ve dvou velikosti ..... s tím, že ten kus, co mi nesedí vrátím. Využila jsem možnosti vrácení zboží do 28 dnů (při dodávce do zahraničí). Odesílala jsem 17.9. Na zásilce byl vytištěný štítek od dodavatele, pak průvodka české pošty na zásilku do zahraničí. Když do konce září nedorazila platba ani potvrzení o tom, že zásilku převzali, tak jsem psala nejprve dodavateli. 16.10.2019 se zásilka vrátila, chtěli po mně doplatek za poštovné ve výši cca 560 Kč, což jsem odmítla uhradit. Ze sledování zásilky bylo zjištěno, že zásilka dorazila pouze do Holandska, do Anglie vůbec nedošla. Důvod vrácení byl neexistující adresát (jak to mohou posoudit z Holandska???). Reklamaci zásilky nebylo možno podat, protože to nebylo měsíc od odeslání. Čekala jsem tedy do 18.10. dnes je to měsíc a reklamace není vyřízena. Balíček nechci, jsou tam věci, které mi nesedí. Dávno jsem ale ztratila možnost zboží vrátit dodavateli. Na poště mi sdělili, že na reklamaci do zahraničí mají až 3 měsíce. Těším se v lednu na letní šaty, které mi nesedí a na to, jak jsem sponzorovala českou poštu, aby si mohli na vánoce dát krásné odměny
minak 18. 11. 2019, 14:39
@přeslice Asi bych kontaktovala prodejce a celou anabázi jim popsala....přeci jen tam byl vytištěný štítek od nich, vy jste to nespletla, tak proč byste za to měla být zodpovědná. A jak jako pošta reklamaci vyřeší? Dají vám peníze / hodnotu zásilky, na kterou jste to pojistila/ nebo jak to řeší? Nějaké řešení to mít musí, tak vám držím palce (F)
přeslice 18. 11. 2019, 14:46
@minak no, tak bych chtěla, aby reklamace skončila, že mi vyplatí hodnotu zásilky a poštovné, které jsem uhradila. Ale bohužel toto není v souladu s jejich podmínkami, oni zboží neztratili, nebyl tam žádný úbytek, ani poškození, takže zatím to vypadá tak, že mi vrátí pouze poštovné, které jsem zaplatila
minak 18. 11. 2019, 15:47
@přeslice No sice ho neztratili, ale ani nedoručili, takže vám díky tomu vznikla škoda / nevrátí vám prodejce peníze, když nemá dané zboží/. Asi bych se obrátila na nějakého poštovného ombudsmana nebo nějakou jejich hlavu pomazanou, to na přepážce asi jen tak nevyřídíte. Nenechala bych to jen tak být.

Vybrali jsme pro vás

Kategorie