Spotřebitelská poradna

DISKUSNÍ TÉMATA | POSLEDNĚ DISKUTOVANÁ TÉMATA
DISKUTOVAT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Spotřebitelská poradna
ZOBRAZIT PODLE NEJNOVĚJŠÍCH PŘÍSPĚVKŮ

Vybrané nabídky z našeho Mimibazaru

Gabriela P. (přeslice) ID 14455, mimibazar.cz/preslice (18.11.2019, 14:33)
Je to postěžování, asi snad ani nechci rady, jen mi napište, že se to vyřeší ,-)
objednala jsem si zboží z Anglie z obchodu Dorothy Perkins (už jsem objednávala i vracela zboží v minulosti a vždy spokojenost). Objednala jsem záměrně kalhoty ve dvou velikostech, šaty ve dvou velikosti ..... s tím, že ten kus, co mi nesedí vrátím. Využila jsem možnosti vrácení zboží do 28 dnů (při dodávce do zahraničí). Odesílala jsem 17.9. Na zásilce byl vytištěný štítek od dodavatele, pak průvodka české pošty na zásilku do zahraničí. Když do konce září nedorazila platba ani potvrzení o tom, že zásilku převzali, tak jsem psala nejprve dodavateli. 16.10.2019 se zásilka vrátila, chtěli po mně doplatek za poštovné ve výši cca 560 Kč, což jsem odmítla uhradit. Ze sledování zásilky bylo zjištěno, že zásilka dorazila pouze do Holandska, do Anglie vůbec nedošla. Důvod vrácení byl neexistující adresát (jak to mohou posoudit z Holandska???). Reklamaci zásilky nebylo možno podat, protože to nebylo měsíc od odeslání. Čekala jsem tedy do 18.10. dnes je to měsíc a reklamace není vyřízena. Balíček nechci, jsou tam věci, které mi nesedí. Dávno jsem ale ztratila možnost zboží vrátit dodavateli. Na poště mi sdělili, že na reklamaci do zahraničí mají až 3 měsíce. Těším se v lednu na letní šaty, které mi nesedí a na to, jak jsem sponzorovala českou poštu, aby si mohli na vánoce dát krásné odměny
ODPOVĚDĚT
Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (18.11.2019, 14:39)
Asi bych kontaktovala prodejce a celou anabázi jim popsala....přeci jen tam byl vytištěný štítek od nich, vy jste to nespletla, tak proč byste za to měla být zodpovědná. A jak jako pošta reklamaci vyřeší? Dají vám peníze / hodnotu zásilky, na kterou jste to pojistila/ nebo jak to řeší? Nějaké řešení to mít musí, tak vám držím palce (F)
ODPOVĚDĚT
Gabriela P. (přeslice) ID 14455, mimibazar.cz/preslice (18.11.2019, 14:46)
no, tak bych chtěla, aby reklamace skončila, že mi vyplatí hodnotu zásilky a poštovné, které jsem uhradila. Ale bohužel toto není v souladu s jejich podmínkami, oni zboží neztratili, nebyl tam žádný úbytek, ani poškození, takže zatím to vypadá tak, že mi vrátí pouze poštovné, které jsem zaplatila
ODPOVĚDĚT
Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (18.11.2019, 15:47)
No sice ho neztratili, ale ani nedoručili, takže vám díky tomu vznikla škoda / nevrátí vám prodejce peníze, když nemá dané zboží/. Asi bych se obrátila na nějakého poštovného ombudsmana nebo nějakou jejich hlavu pomazanou, to na přepážce asi jen tak nevyřídíte. Nenechala bych to jen tak být.
ODPOVĚDĚT
Richard W. (RichiW) ID 637383 (5.11.2019, 16:52)
Ahoj, jak byste doporučili postupovat v případě, že chci udělat na bazaru velký nákup a potřebuji si půjčit? Je lepší banka nebo třeba srovnávač? Kde je to nejrychlejší? Vůbec nevím, podle čeho se řídit...
ODPOVĚDĚT
Václava Š. (šíma) ID 13613 (5.11.2019, 19:00)
Richarde, doporučila bych kupovat pouze to, na co mám a na půjčky bych se (velikonoce11)
ODPOVĚDĚT
Dana D. (Danka) ID 201849 (5.11.2019, 18:58)
Ríšo Ríšo...jdi s tou klikačkou do pr.dele :-$
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (SarinaK) ID 85772, mimibazar.cz/sarinak (5.11.2019, 19:11)
nebuď ošklivá na bezradného Richarda (smich)
ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (5.11.2019, 16:59)
Nejlepší je zeptat se přímo adminů. Hoďte dotaz do Diskuse s adminy a oni rádi poradí, tady nikdo na odkaz klikat nebude |-)
ODPOVĚDĚT
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt