Zobrazit přihlášovací formulář
Výchozí avatar
yva 30. 12. 2019, 15:22
Dám vám to i sem, často tu padají na očkování proti HPV dotazy... Dnes jsem mluvila se známou a velmi exponovanou rehabilitační lékařkou, která vyšetří měsíčně stovky různých dětí. Prohlásila naprosto přesvědčeně, že jí rukama prochází čím dál více dětí, u kterých se jeví jako spouštěč vážných zdravotních problémů naočkování vakcínou proti HPV. Je jich prý tolik, že už nevěří, že je to náhoda... :-(
Ivuliberuli 30. 12. 2019, 20:08
@yva Tak já a můj manžel to teď už nějakou dobu řešíme. Dcera Adriana měla teď v listopadu 13 let. Hodně jsem se informovala a podotýkám,že máme v tomto oboru hodně blízkých známých lidí. Nebudu se tady rozepisovat,každého věc zda svoje děti nechá. Plně souhlasím s tím co napsala níže Olga (F) Ještě máme chvilku čas se rozhodnout. Nikdo nás k tomu netlačí,ani pediatr. Dál na preventivní prohlídce leták a zeptal se,zda máme nějaké otázky.
anib 30. 12. 2019, 19:20
@yva není náhodou šíření poplašné zprávy Nějak ti poslední dobou nerozumím
irik 30. 12. 2019, 20:12
@anib Zprava nicim nepotvrzena, jen “jedna pani, i kdyz je doktorka, povidala”, ale holky, koukejte, jake je hned oziveni na Mimaci... cukrovi jeste neni dojedene, tak se nehubne... tak aspon po 25 se probere skoda ockovani...
SarinaK 30. 12. 2019, 20:24
@irik Iri, mě to třeba fakt trápí, rozhodnutí, konkrétně toto očkování, jsem ráda, že se to tu probírá. Yv názor prostě vychází z její osobní zkušenosti, nedivím se jí.
Muškovka 30. 12. 2019, 23:30
@SarinaK Šári, taky mě to moc trápilo, Nině je 15,5, pediatričku máme skvělou, nenutila nás do ničeho a nakonec jsme ji očkovat nedali...a rozhodla jsem to já, bylo to těžké, ale já těm očkováním "navíc" nevěřím...
irik 30. 12. 2019, 20:39
@SarinaK Ahoj, ja te rozumim.. u nas se vyresilo samo, proste jsme resili jine problemy a nebyl cas se zabyvat ockovanim. Asi bych taky vahala, ale podobne “vykriky” z Mimace by urcite neovlivnily me rozhodnuti. Do kdy mas cas?
kamion 30. 12. 2019, 18:17
@yva Yvo, já nevím, co se Ti děje, Ty jsi tak strašně negativní na všech frontách. Registruji to už delší dobu (F)
STŘELEC 30. 12. 2019, 18:10
@yva (hello)Yvi, nerýpu, jen se chci zeptat, z jaké studie ( předpokládám,že má, když tvrdí) čerpala informace, že spouštěčem se jeví naočkování vakcínou proti HPV ? Jak toto může vědět, tvrdit? Nic proti, ale spouštěčem může být v dnešní době cokoliv a bylo by třeba, i kdyby očkování neměly. A o jaké vážné zdravotní problémy jde?
yva 30. 12. 2019, 18:49
@STŘELEC Vychází ze své vlastní bohaté praxe, kde zmíněné negativní účinky nepřiměřeně často (oproti oficiálním číslům četnosti) v rámci možností napravuje. Pokud jsou projevy - účinky opakovaně u různých dětí stejné resp. podobé, zároveň jejich počátek je v přímé časové souvislosti s naočkováním a navíc zázračně odpovídající uvedeným možným nežádoucím účinkům z letáku k vakcíně, troufám si tvrdit, že odborný lékař je schopen jako spouštěč vakcínu téměř jednoznačně určit. Jen do zprávy to může z centrálního nařízení napsat pouze jako "susp. po očkování", aby nevznikl precedens.
STŘELEC 30. 12. 2019, 19:36
@yva Yvi, v každé době určitá skupina "bojovala" v medicíně proti něčemu, dříve RTG, antibiotika, mamografu, epidurálu teď je doba "boje proti očkování"....u všech je možný vedlejší účinek a vše se do dnešní doby úspěšně používá. Rozumíš mi, jak to myslím?
yva 30. 12. 2019, 20:08
@STŘELEC Já mám v důsledku očkování dítě s 50 % ztrátou sluchu oboustranně, neurologicky autoimunitně nemocné a s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem. Dítě, které bylo do přeočkování MMR naprosto zdravé, normálně slyšící, v 18i měsících mluvící ve větách, mentálně i sociálně proti vrstevníkům údajně v předstihu několika měsíců... Rozumíš mi, proč mě podrobně zajímají i negativní účinky vakcín a jejich přesná četnost a nespokojím se jen s polopravdivými oslavnými komentáři? Kdyby mě tehdy někdo varoval, co může nastat, mé děti by nedostaly MMR minimálně do šesti let věku. A David by pravděpodobně očkováním autoimunitu neodstartoval (měl by v době naočkování už im. systém dostatečně vyzrálý) a byl by dnes jedinečný. Nikdo mě ale nevaroval, mě nenapadlo to studovat, všichni jsme tupě věřili té jásavé propagandě... :-S
petˇka 30. 12. 2019, 21:12
@yva Yvo, nepiste byl by...on je jedinecny, kazde dite je jedinecne
yva (upraveno) 30. 12. 2019, 21:55
@petˇka Je jedinečný, je úžasný! Kdyby mi tehdy v době těch dvou a půl roku, kdy co 3 měsíce končil v akutním stavu na minimálně 20 dní v nemocnici, v nejtěžších relapsech v životohrožujícím stavu na JIP, někdo řekl, že dneska bude D. takovejhle frajer, líbala bych dotyčnému nohy vděčností. Jen prostě po nocích brečím, když vidím, s čím dnes a denně bojuje a přitom stačilo se zajímat, analyzovat informace a nenechat ho tehdy naočkovat. Mohl být zdravej, bez autistické diagnozy a ještě s tou jeho mimořádnou fluidní inteligencí...
katkajohny 31. 12. 2019, 13:09
@yva Yvo,ale jestli si dobře pamatuju,tak D.chytil i nějakou bakterii a tím se ještě vše zhoršilo a zkomplikovalo,ne? *-) Jinak samozřejmě,tohle si přeci nikdo nepřeje. Já hlavně Viki posunula všechna očkování co to šlo a jsem tak ráda,za to že to šlo,a že mám hlavně ty informace.... U Betty se to nějak posouvalo vše - protože měla asi rok a půl hnisavou reakci po TBC.A u Viki jsem si to už vše řídila sama. A fakt nesouhlasím s tím,aby se sotva do pětikilových dětí ládovalo horem dolem,ale zase když vidím matky co sotva opustí porodnici a lezou s novorozencem do obchoďáku,tak tenhle turismus jsem doteď nepobrala ….. :-|
SarinaK 31. 12. 2019, 13:48
@katkajohny tak to je naprosto přesný, za mě platilo, že s dítětem se v 6nedělí chodilo max na procházku ven, ale rozhodně ne do obchoďáku. Dneska tam potkám miminečka, že mám pocit, že jdou rovnou z porodnice. :-|
Cidos86 31. 12. 2019, 13:25
@katkajohny A že je dneska tenhle typ turismu pořádně rozšířený! Místo, aby nakoupil jeden a druhy zůstal s děckem doma nebo někde na procházce, pěkně dítě strčí jako skrčence do sedačky a hurá se vystavovat..Znám z okolí (zip).Děcko neberou mezi jiné děti (páč rymicky...),ale po obchodech jsou s ním furt (Y) +o(
sieta 31. 12. 2019, 13:57
@Cidos86 No když si koupí tu barovou stoličku na kolečkách za 30 tisíc, tak se přece musej ukázat. To jsou vyloženě kočárky do obchodních center a na letištní haly.
e-sladkyspanek.cz 31. 12. 2019, 13:40
@Cidos86 Pravdu máš. Vidím to i u mě v práci. Oba vlezou s kočárkem tam maličké miminko nabalené. Jsou tam deset minut jen koukají. Pro to dítko to musí být sok. Nabalené a já v práci mám 24-25 st. Pak s ním zase do zimy. Ale už jsem jednou dostala pojeb. Někdy loni, nebo z kraje roku kdy venku mrzlo mi nadali , že tam mám míč horko a dítko se jim zpoti . To už i já zůstala s otevřeno u hubou a nevěděla co odpovědět.
e-sladkyspanek.cz 31. 12. 2019, 13:13
@katkajohny (F)
apanaka 30. 12. 2019, 21:03
@yva Ale Váš syn je stále a bude jedinečný. Tak jako každý z nás. |:o)
yva 30. 12. 2019, 21:42
@apanaka (F)
katkajohny 30. 12. 2019, 19:37
@STŘELEC (F)
katkajohny 30. 12. 2019, 19:21
@yva A můžeš tady prosím tedy konkrétně napsat,o jaké zdravotní problémy jde ? *-) *-) Já jsem se o to zajímala opravdu hodně-probírala jsem to s pediatričkou mých dětí,s gynekologem - kde se také očkuje,jen starší pacientky,ne děti.S kamarádkou,která pracuje na pediatrii.A ani jeden případ,kdy by došlo k "nějakým"zdravotním problémům u očkovaných dětí.Píšu záměrně dětí,gynekolog u kterého jsem pracovala nechal naočkovat syna,taktéž na pediatrii očkují i chlapce.
yva 30. 12. 2019, 20:30
@katkajohny ADEM, parézy končetin, Guillain-Barrého syndrom s různým stupněm regrese...
ani 30. 12. 2019, 17:43
@yva A jak ví známa, že nemoc zpustilo očkování. Ty holky by mohly onemocnět zrovna tak bez očkování Já N zaočkovat nechala. Doporučil mi to primř gyn. + dosť zjišťoval její tatínek
Zrušený účet 30. 12. 2019, 19:38
@ani Alenko, a syna necháte taky? Zajímá mě to, díky.
ani 30. 12. 2019, 20:29
@ To ještě nevím. To bude na další konzultace a zjišťování, protože má jiné diagnozy, alergie..... Ale jsem k tomu nakloněna
Zrušený účet 30. 12. 2019, 20:30
@ani Díky (F). Já mu chci dát meningokoka a pak časem klíšťovou encefalitidu, u nás je velký výskyt
yva 30. 12. 2019, 18:17
@ani Není to známá moje, je to známá lékařka. Rehabilitační lékařka, která děti po vážné nemoci "vrací do života" rehabilitačním programem, který jim sestavuje na míru. Tedy setkává se přímo i s negativními dlouhodobýmí důsledky očkování, které se snaží rehabilitací co nejvíce eliminovat. A protože se osobně ve své praxi u dětí setkala už z tolika případy konkrétních vážných problémů dávaných do souvislosti s naočkováním proti HPV, sama začala odmítat názor, že je to jen náhoda... U ní tyto děti po odeznění akutního stavu končí. Ona ty konkrétní důsledky má osobně dost často před očima a napravuje je. Ale samozřejmě každý může věřit, čemu chce. Třeba i tomu, že si ona vymýšlí...
berni 30. 12. 2019, 21:41
@yva Velmi zajímavé, že tolik postižených dětí končí zrovna u této jedné lékařky...tolik,že z toho usoudila, že je to po konkrétním očkování...mně tady toto co konkrétně píšete přijde jako ,,Hoax"
ani 30. 12. 2019, 20:31
@yva No, tak nějak - nevěřím tomuto povídání. Má to nějak podložené?
šíma 30. 12. 2019, 19:04
@yva Na druhou stranu zaplať pánbůh za ty, co očkovat chtějí, někde ty pokusný králíky sehnat musí a kdyby nikdo nechtěl, mohlo by to začít být povinné.
Lanna1 30. 12. 2019, 20:11
@šíma ,-) velmi výstižně napsáno ,-) ,-)
yva 30. 12. 2019, 19:18
@šíma Máš pravdu, předsedo. Když to muší bejt, raději cizí králíci než moji. Na druhou stranu... když tu informaci mám, relevantní a přímo od zdroje, nemohla bych se na sebe podívat do zrcadla, kdybych to varování neposlala dál. Zvlášť, když se to tu často řeší. Ať si to každý vyhodnotí sám a rozhodne se podle svého uvážení. A taky je jasné, že většina z těch, co k očkování svolily, bude své rozhodnutí hájit, protože to dělaly v nejlepší víře a bezprostřední nú se jim naštěstí vyhnuly. Akorát to není argument. Já ani mé děti či manžel jsme taky nikdy neměli na rtu ani genitálu opar, přesto jeho výskyt u jiných nepopíráme...
šíma 30. 12. 2019, 19:30
@yva Jj, tak jako my jsme v dobré víře nedali. Já z toho v době očkování starší holky měla noční můru, dát, nedáte...u mladší jsem to už neřešila, ať si nezáviděj. Jinak já ani neměla tak strach z nežádoucích účinků v dohledné době po aplikaci. Jako co to udělá s tělem během dalších let, za 10,20...
yva 30. 12. 2019, 20:20
@šíma To je další věc... Nedostatečně testovaná vakcína...
Lanna1 30. 12. 2019, 17:25
@yva Jsem jen ráda, že tohle očkování není zařazeno v povinných a doufám, že nikdy nebude. Každý ať se rozhodne sám, zda očkování podstoupí nebo ne. (F)
yva 30. 12. 2019, 19:06
@Lanna1 Myslím si to samé. Vadí mi ale, jak se záměrně podávají jen pozitivní jásavé informace a možné negativní důsledky se cíleně zamlčují, resp. banalizují jako "nevýznamná četnost". Pokud se mám správně rozhodnout, musím mít pro rozhodnutí dostatek relevantních informací. A myslím si, že by možnost volby měla být u všech vakcín. Kdo je pro očkování, sebe a své děti naočkuje, čímž ho ani jeho děti potom ty nenaočkované děti neohrozí, protože přece bude chráněn/chráněni očkováním. A argumentace "ochrany rizikových dětí, které nemůžou být očkovány..." takových dětí je ve skutečnosti v dnešní očkovací hysterii mizivé promile. Rve se to povinně i do těch prokazatelně rizikových pod tlakem...
SarinaK 30. 12. 2019, 19:32
@yva Musím říct, že pediatrička dcery mě do očkování naprosto nutí, používá vyloženě nátlakové metody, až vydírací bych řekla. Načetla jsem toho dost, nemám z tohoto očkování dobrý pocit, jen se bojím, aby to rozhodnutí bylo správné.
yva 30. 12. 2019, 21:42
@SarinaK Mně takhle nutila D. pediatra, třímající v ruce právě přečtené resumé z neurologie, že dítě může být očkováno je z vitální indikace a jen po konzultaci s KDIN, slovy: "A paní P., nechcete mu to nechat píchnout, ať máme všichni klid?" Prostě nevěříš... +o(
macekd 30. 12. 2019, 19:40
@SarinaK Šári, jsme na tom asi stejně. Pediatrička mě upomíná, že už, jestli má objednat vakcínu ( když už, doplatila bych tu dražší ) Dceři bude 14 v dubnu. No já asi raději počkám, třeba za rok dva, tři, bude víc zkušeností, výsledků. Radši to pak zaplatím celé, o to nejde. (F) Platila jsem jiné vakcíny, zaplatím i tuto, pokud bude za to stát. Ale přijde mi divné očkovat jen proto, že teď je to zadarmo.
SarinaK 30. 12. 2019, 19:50
@macekd Mojí bude 12, ale když jsem jí teď řekla, že se přikláním k neočkovat, tak se do mě úplně pustila. Nemám ráda takový nátlak, mluvila se mnou stylem" jednou si to budete vyčítat" a ještě mnohem horší. Když jsem argumentovala nedostatkem zkušeností s vakcínou, prapodivnou schvalovací procedurou v USA, jak se látka dostala na trh, vůbec mě nenechala mluvit. Jinak je rozumná, ale očkování vyloženě tlačí.
macekd 30. 12. 2019, 19:58
@SarinaK No právě, naše je taky rozumná, ale už i i psala SMS, jak jsme na tom. Že si to budu vyčítat, apod. Jenže kdyby to pokrylo aspoň třetinu virů, dobře. Takto mi to přijde pomalu stejně zbytečné, jako očkování zdravých lidí ( nemyslím teď zdravotníky, atd) proti chřipce... Stejně chytnou jinou... Nevím, přemýšlím o tom s přestávkama rok...
SarinaK 30. 12. 2019, 20:06
@macekd Jo, rozumím, mám to stejně. Přemýšlím o tom snad od jejich 9 let. Pořád čtu na netu, hodně anglické texty, toho je nejvíc a vůbec z toho prostě dobrý pocit nemám. Nelíbí se mi to citové vydírání "přece pro ni chcete to nejlepší" , chci se rozhodnout správně a nechci ji ublížit.
macekd 30. 12. 2019, 20:16
@SarinaK Přesně tak. a taky teď nikdo ani neřekne, na jakou dobu to očkování vlastně je. Mělo by být snad s doživotní ochranou, ale nikde to není potvrzené, žejo. Dcera je poučená, no a pokud budou třeba za 3 roky lepší výsledky, tak to prostě zaplatíme, no (F)
plechule 30. 12. 2019, 17:23
@yva Můj gynekolog byl původně pro. Nicméně teď mi řekl, že je to dobré, ale už má pár pacientek s nálezem i přes očkování.
petˇka 30. 12. 2019, 17:10
@yva Taky pridam...do ockovani trochu..ne jako laik, sve holky mam jen zakladni a nechala jsem starsi i ted te mladsi nestovice a to pres dlouhe vahani, ale nasledky po nestovich u dospivajicich slecen mi stacilo videt v praci. HPV nedaka jsem a nedam, ale za mne hlavne z toho duvodu, ze ja bych to volila kdyz uz tak povinbe u chlapcu i divek (F)
irik 30. 12. 2019, 17:27
@petˇka Taky holky maji nestovice, jsem je mela ve 14 a myslela jsem, ze nepreziji... a jeste meningitis- oba ockovani
irik 30. 12. 2019, 16:10
@yva Holky nejsou ockovane, ale ne kvuli tomu, co se pise, ale proste jsem nikdy nemela cas se zabyvat, vzdycky byla prioritni jina ockovani. A k podobnym prohlasenim, ze problemy vznikly kvuli ockovani, jsem po zkusenosti se znamou velice opatrna. Neni to “cerno- bile”. U kluka zname zjistili vazne zdrav problemy, tahali ho po vsech moznych vysetrenich v US, jelikoz nic nezjistili, tak nechali puvod onemocneni “reakce na ockovaci latku”. Znama pet let psala blog, nadavala na doktory, chtela se soudit... po 5 letech uplne nahodou nasli nejaky “spatny” gen.. ockovani nemelo zadny vliv..
danima3 30. 12. 2019, 15:32
@yva Nejsem proti očkování, to vůbec ne. Např. za neštovice můžeme fakt ruce líbat, ale hpv mi nějak moc nedoporučovala ani doktorka. Navíc holka je senzitivni na nějakou látku v očk. látce, tak má jen to nejnutnější. Tohle jsem tak nějak s klidným srdcem taky nedala.
Brůs 30. 12. 2019, 15:44
@danima3 Ano, souhlasim. Jsou ockovani a ockovani. Ja se radila s detskou i s gyndarkou, obe byly proti. Navic Jojo uz jako mimino mela velkou reakci, vzdy to mela dle jineho kalendare. Je poucena.
danima3 30. 12. 2019, 17:06
@Brůs Zrovna včera jak dávali Marii Terezii, těm Habsburkům na ty neštovice zemřela snad polovina dětí :-o
šíma 30. 12. 2019, 15:27
@yva Holky taky očkovaný nejsou, ale připadám si v okolí jako exot. Všichni tam běží a radostně hýkaj hned jak je holce 13.
katkajohny 30. 12. 2019, 15:26
@yva NO a já zase dělala rok na gyndě a viděla tolik pozitivních výsledků,že jsem dceru po dlouhé debatě s pediatričkou i s gynekologem u kterého jsem pracovala,Betty nechala naočkovat.Má v sobě už rok obě dávky a žádné zdravotní problémy nemá (F) A to jsem byla spíše přesvědčená,že naočkovat nenechám. Mmch. mám kamarádku u pediatričky a neříkala mi,to co píšeš.Sama nechala naočkovat svého syna. Je určitě dobré vědět pro a proti,ale nenapsala jsi,jaké konkrétní problémy ty dívky mají a jak velké procento z naočkovaných ty problémy mají,atd…..
SarinaK 30. 12. 2019, 19:52
@katkajohny co jsi B nechala Kači píchnout? Gardasil 9?
katkajohny 30. 12. 2019, 20:38
@SarinaK Jojo,Gardasil 9.Hele,nebudu kecat,že jsem se o B. nebála,nebojím a bát nebudu. Naopak já jsem hrozně úzkostlivá,až nezdravě :-|.Opravdu dlouho dlouho dopředu jsem tohle řešila a asi rozhodlo to,že jsem rok byla na té gyndě a druhá věc,že tak jak jsem psala - nevím o žádném případu nežádoucích účinků po tady tomto očkování. A není to právě JPP - opravdu mám 3 zdroje,se kterými jsem v kontaktu a kde se denně očkuje proti HPV.
danima3 30. 12. 2019, 15:34
@katkajohny To je taky pravda. Spousta věcí se na něco, co se nedá moc prokázat, svede na očkování, ale otázkou je, jak moc zdravý mají životní styl, co záření z mobilů atd....
Brůs 30. 12. 2019, 15:34
@katkajohny M9je zahradnice se ockovat nechala. Presto uz ma za sebou tri operace a jestli jednou bude mit deti, je ve hvezdach.
Brůs 30. 12. 2019, 15:23
@yva Jojo ockovana neni. A nebude.

Vybrali jsme pro vás

Kategorie