Zobrazit přihlášovací formulář
Výchozí avatar
xbublina 7. 4. 2020, 15:46
Tak já naopak musím napsat pozitivní zkušenost. Měla jsem zaplacenou zálohu na zájezd. Když bylo téměř jasné, že nikam nepoletíme (odlet 30.4.), cestovka nevyžadovala doplatek. Nyní po zrušení zájezdu z jejich strany včera přišel krásný mail s tím, že mi zálohu vrátí a s prosbou, pokud mohu část zálohy (3 tis. na osobu) přijmout formou voucheru s neomezenou platností, budou za to moc rádi. A dneska už mám peníze zpátky na účtu a vouchery v mailu. Je to ale malá cestovka, tak i ten přístup je asi individuálnější. (F)
přeslice 8. 4. 2020, 7:17
@xbublina Také hlásím úspěch, ale bohužel jen díky lidské chybě. Dcera měla v červenci letět na jazykový pobyt, protože jsem se obávala, že by si to na poslední chvíli mohla rozmyslet, tak jsem hradila i pojištění storna a to pro možnost zrušení i bez důvodu. Nyní si cca 2 týdny dopisuji s cestovkou, chtěla jsem zrušit pro nemožnost plnění. Cestovka logicky argumentovala tím, že není jisté, zda v červenci bude ještě platit zákaz vycestovat. Proběhlo několik mailů a výsledkem bylo, že k zaplacené záloze 13 tis. máme ještě zhruba 2 tis. doplatit. Tak jsem kontaktovala pojišťovnu a zjišťovala, kolik nám oni z této částky proplatí. Přitom jsem zjistila, že žádná pojistka neexistuje. Máme ji na faktuře, měla ji uzavřít cestovní kancelář. Tam to tedy na můj popud ověřovali a zjistili, že tu pojistku zapomněli uzavřít. Proto se rozhodli, že nám vrátí celou zálohu a zájezd bude vystornován bez dalších poplatků - jako omluva za chybu na jejich straně. Jsem ráda, že se to vyřešilo, tak teď ještě abychom uspěli i jinde. Všem ostatním držím také pěsti.
dami73 8. 4. 2020, 6:53
@xbublina Prosím, co je to za CK?
xbublina 8. 4. 2020, 20:43
@dami73 Simon-tourist
maršmeloun 7. 4. 2020, 16:36
@xbublina Alenko to se hezky čte (F). Ja mám opačnou zkušenost, ale dneska už aspoň CK komunikuje. Tak snad se dopracujeme k oboustranné spokojenosti (H)
rene89 7. 4. 2020, 21:55
@maršmeloun Dobrý den, můžu se prosím zeptat jak se Vám povedlo že reaguji? Máme úplně ten samý problém. Koupeno přes Invii, CK Blu Style, záloha zaplacena 30 000,-. Napsali mi že nám vrátí 2000,-. Nejdřív mi ale napsali z Invie že storno 6000,-. Vůbec nevím co dělat.
maršmeloun 8. 4. 2020, 14:04
@rene89 Máte email (F).
maršmeloun 8. 4. 2020, 8:14
@rene89 Renat, napíšu vam vzkaz (F)

Vybrali jsme pro vás

Kategorie