Zobrazit přihlášovací formulář

Očkování proti koronaviru

Založit nové diskusní téma
Výchozí avatar
MagdaS 20. 6. 2021, 19:32
Můžete mi zde prosím napsat názory na očkování dětí 12-15 let ? My doma dospělí všichni jsme, od 1.7. se otevře pro děti 12+ *-) Zatím nemůžu říct ani ano,ani ne......
LENNNA3 21. 6. 2021, 12:38
@MagdaS Já se omlouvám za jiný názor, ale jak může někdo vlastní děti (zdravé děti, které nejsou ohroženou skupinou) nechat očkovat touto vakcínou? To se fakt nebojíte naprat jim to do těla? :´(
MagdaS 21. 6. 2021, 18:53
@LENNNA3 V pohodě, pouze jsem sondovala názory, nicméně po přečtení i jiných názorů jinde, zatím syna nenecháme očkovat.
přeslice 21. 6. 2021, 12:42
@LENNNA3 tak to snad všechna očkování jsou aplikovaná do zdravého těla ne? A stejně jsou aplikovaná očkování na nemoci, které v ČR už v podstatě nemáme (právě díky očkování), takže jimi nejsou děti bezprostředně ohrožené. Nejsem žádným velkým zastáncem očkování, jen aby bylo jasno, zrovna u tohoto konkrétního jsem spíše proti, protože postrádá právě ty výhody jiných očkování. Nicméně v obecné rovině bych takto šmahem všechny rodiče neodsuzovala (F)
Kajkuška 22. 6. 2021, 8:04
@přeslice Souhlas, hezky řečeno (F)
kolicka 21. 6. 2021, 8:35
@MagdaS Ahoj, já děti nenechám oni ani nechtějí... já zatím nejsem a doufám, že nás v práci k tomu nepřinutí.... psát o důvěře či nedůvěře tu nebudu mám svůj názor... chceme vydržet bez očkování co nejdéle co to půjde... opatruj se (L)
MagdaS 21. 6. 2021, 18:54
@kolicka Maruško, ahooooj my dospělí jsme, ale děti zatím ne. (L)
přeslice 21. 6. 2021, 7:02
@MagdaS jsem v zásadě proti i u dospělých, ale pod tlakem okolností jsme se s manželem očkovat nechali. Dcery jsou 21 a 17 let, i tu mladší jsem nechala rozhodnout samotnou. Dodala jsem dostatek informací pro i proti. Nakonec šly obě. Hlavně u té mladší se bojím, že to ovlivní její vývoj.
Zrušený účet 20. 6. 2021, 22:39
@MagdaS 16 l. to má za sebou,HPV ani klištovku nemáme,z volitelných má všechny možné meningititidy a spešl očko za miminka,ne hexa,ale čtyřvakcínu a později až doočkován tvinrix
EvaKludska 20. 6. 2021, 22:33
@MagdaS HPV ne, covid ano. Dcera 14 let.
Jarpra 21. 6. 2021, 19:16
@EvaKludska Mě by taky zajímalo proč covid ano. Děkuji.
MagdaS 21. 6. 2021, 18:55
@EvaKludska Můžu vědět, proč jste se rozhosli, že covid ano ? klidně do sz
EvaKludska 22. 6. 2021, 8:50
@MagdaS Dělám to podle mého nejlepšího vědomí a svědomí. Takže pokud někdo nechce, nic mu neříkám, nevyčítám, taky to dělá podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Můj názor, vakcína ji neublíží, a jako bonus budeme moct cestovat bez omezení testů, karantén apod. Na začátku jsem byla proti očkování, ale teď je těch důvodů ještě více, proto jsme se rozhodli nechat naočkovat.
ani 20. 6. 2021, 22:00
@MagdaS Ne, nedám a ani o tom zatím neuvažuju I když tatínek se dceři už ptal, jestli ji má zaočkovat. Tak jsem ji udělala trošku přednášku, proč zatím ne. Nelíbí se mi ani trochu, jak to je postavené, vše kolem vakcinace Já jsem se sice nechala, ale mněla jsem jiný důvod, proč jsem do toho šla. I když jen na chvilku
MagdaS 20. 6. 2021, 20:32
@MagdaS moc děkuji za všechny názory, vidím to zřejmě stejně 15+ zatím ne viz důvody , které všechny píšete níže
labakan 20. 6. 2021, 20:51
@MagdaS (F)
bubble 20. 6. 2021, 20:20
@MagdaS Já jsem silně proti, u 14ti letého syna o tom ani neuvažuji, 17ti letá dcera se očkovat chce - prostě je přesvědčená, že když se naočkují i mladí, bude se zas normálně žít, budou chodit do školy....ona tu zavřenou školu a kroužky hodně těžce nesla. Já bych vyčkala, jak bude situace vypadat po prázdninách....moc se mi nechce do mladého organismu zasahovat. My s manželem ockovani jsme, hodně i pracovně cestujeme. Já myslím, že by se nemělo čekat, že nízkou proockovanost zachrání mladí.... Víc se zaměřit na rizikové skupiny ... Podle mne spousta seniorů není naočkovaných protože se jim prostě nechce nebo nemůžou do města, k lékaři....kdyby jim to aplikovali přímo doma, třeba by souhlasili....
labakan 20. 6. 2021, 20:55
@bubble Já bych k tomu ještě dodala, že jsou i tací senioři, kteří očkovat nechcou. V rodině máme prababičku 94 a ta to za živého boha nechce. Celý ten rok a půl zvládla s návštěvami(nežije v důchoďáku) a bez roušek a respirátorů. Ne všichni staří se naočkují. Tak kolektivní imunita je podle mě nereálná. Zájem je poměrně velký, ale na kolektivní imunitu je to málo (F)
Zrušený účet 20. 6. 2021, 20:20
@MagdaS Syn má 15 a neuvažuji. V tomto věku jsou děcka v pubertě, vývoj ještě nemají ukončený. Rostou, hormony atd.... Přemýšlela bych, kdyby měl 18+. Je to jiné u dospělého člověka, tam jsme se rozhodli s manželem, že ano. Ne kvůli dovolené, kvůli možnému riziku těžkého průběhu.
lucijee 20. 6. 2021, 20:16
@MagdaS Jsem na to stejně jako vy.. budu to konzultovat s pediatriem, lékari, kam dcera dochází a odborníky, které mám ve svém okolí. Rozhodnutí stejně bude na mě, ale chci slyšet názory napříč.
šíma 20. 6. 2021, 20:13
@MagdaS Rozhodně ne, ale obávám se s čím v září vyrukují. Podmínky účasti ve škole, sport, kroužky... neustálé testování, které třeba ani už nebude hrazené z pojištění.
lakiara 20. 6. 2021, 20:13
@MagdaS kdybych byla ve Vasi situaci,tak bych ockovat nenechala,zatim... moje dcera 18 let se nechala hned,jakmile mohla.V pondeli :´( nenechala si to vymluvit. :-S tak mohu jen sledovat,co ji to casem udela...treba nic a treba?? *-)
Jarpra 20. 6. 2021, 20:33
@lakiara Neudělá jí to nic. Zbytečně se nestrašte. Vemte to tak, že jiné očkování i povinné mají taky hodně vedlejších účinků. Kdyby se tohle očkování tak nesledovalo (mediálně) a nenutili to tak lidem, tak by Vám ani nepřišlo zvláštní, že se dcera chce očkovat. (F)
LENNNA3 21. 6. 2021, 12:49
@Jarpra Jarmilo, zda to něco udělá či neudělá, to neví v tuto chvíli nikdo. Tedy pokud nejste vědma.
Jarpra 21. 6. 2021, 12:53
@LENNNA3 Já vím, že to nikdo neví, zda očkování něco udělá nebo ne. A to mám paní strašit? A je pravda, že kdyby očkování nebylo tak medializované a tlačené.... tak se nechají možná naočkovat i lidi, co teĎ tak moooc odmítají. I jiné očkování mají hodně vedlejších účinků. Já tohle očkování neprosazuji a ani se já a ni moje děti očkovat nenechám, ale myslím si, že některé reakce jsou přehnané.
přeslice 21. 6. 2021, 12:50
@LENNNA3 ale to přeci platí pro jakékoliv očkování, nikdy nemůžete vědět, jestli naprosto "běžné" očkování se u konkrétní osoby neprojeví vedlejšími účinky. Tohle je jen extrémně sledované.
Jarpra 21. 6. 2021, 12:54
@přeslice Přesně tak.
lakiara 20. 6. 2021, 21:35
@Jarpra no,kez by..budu doufat
labakan 20. 6. 2021, 20:50
@Jarpra Já si jen tak říkám Jarmilo, kde najednou takový obrat. Jste to vůbec vy? Ta bojovnice, kterou tu mnohdy dost nehezky uráželi. Ale skoro jste tu přestala psát, tak už jsem nad tím pár dní zpět přemýšlela, že jste si to nechala lupnout. Vaše věc, ale opravdu s vámi nemohu souhlasit, že je to jako každé jiné očkování. To očkování nic dobrého mladým, zdravým a dětem nepřinese. A už vůbec ty rna vakcíny. +o(
Jarpra 20. 6. 2021, 20:54
@labakan Kláro, já nemám moc času sem chodit. Né já nejsem zastáncem toho očkování. Jen sbírám informace. Nic víc. Na ten nesmysl covid mám stejný názor.
labakan 20. 6. 2021, 20:56
@Jarpra To já taky sbírám informace a čím víc jich je, tak jsem si víc a víc jistější, že očkování na covid je jeden velký podvod.
Jarpra 20. 6. 2021, 20:10
@MagdaS Ptala jsem se na to pediatričky. Zatím neočkovat, není důvod. Pokud se zvedne nakažlivost (hodně) pak je důvod a pak ano. Ale teď ne. Když jsem se jí ptala na to, že je to rychle vyvinuto, tak mi řekla, že firmy jsou na vysoké úrovni a podobné vakcíny se vyvíjejí už dlouho. Toho že se nemusím bát. Snad Vám to pomůže.
MagdaS 20. 6. 2021, 20:36
@Jarpra určitě díky z názor
STŘELEC 20. 6. 2021, 20:17
@Jarpra souhlasím, podobné vakcíny se vyvíjejí už dlouho, není to něco, co by se vyvinulo během pár dnů.
labakan 20. 6. 2021, 20:15
@Jarpra Pediatr mých dětí je vakcinační maniak. Takže u nás nemá cenu se ptát. Spíš počítám s tím, až tam se synem budu muset, jak do mě bude hučet. Stejně jako u dcery s očkováním proti HPV. Ale jinak tedy dětský organismus je ve vývoji, to můžou být vakcíny sebelepší a spíš bych se bála, že nadělají víc škody, než užitku. (zip)
Jarpra 20. 6. 2021, 20:26
@labakan Naše pediatrička je co se očkování týče dobrá. Nenutí nic. Ale potřebné očkování doporučí. Já proti očkování nejsem. V tomto případě, zatím nevidím důvod. Covid jsme prodělali - mladší syn a já se potýkáme následky ještě teď. A že je to někdy pěkný hnus (spíš u mě). Pokud se někdy rozhodnu pro očkování tak Pfizer a hlavně dobrovolně a né kvůli cestování nebo volnému vstupu do hospody (tam stejně nechodíme i za normálního stavu).... Ale myslím si, že to až taková rychlokvaška není. Ono se na SARS vyvíjí už dlouho.....
minak 20. 6. 2021, 20:08
@MagdaS Bude mu 17 a říkám ne...nevidím jediné pozitivum...není riziková skupina...
labakan 20. 6. 2021, 20:10
@minak Představte si, že u dcery ve třídě jsou všichni naočkovaní krom dcery a jejího přítele. Jako důvod-chtějí žít a cestovat. Přitom žít i cestovat se dá i bez očkování. Vůbec to nemůžu pochopit :´(
minak 20. 6. 2021, 20:37
@labakan Syn říká, že u nich jsou taky někteří naočkovaní....on řekl, že se očkovat nechce.....naštěstí,protože bych to stejně nedovolila....a jiné důvody než zdravotní pro očkování prostě neuznávám...ani cestování, ani škola...prostě ne...je mi jedno, kdo se nechá...ale moje dítě to nebude....
labakan 20. 6. 2021, 20:44
@minak U nás to samé, jen s tím rozdílem, že dcera je již plnoletá. Ona sama nevidí žádný přínos v tomto očkování, přijde jí to úplně padlé na hlavu. Spíš mám strach, protože se evidentně nedosáhne takové proočkovanosti, kterou si dali za úkol, co na nás vymyslí. Jestli ty děti vůbec od září pustí do školy. Dcera teď byla na víkendu, její kluk ještě letěl na PCR z krku, kdyby to po něm někde chtěli, protože neměl test ze školy a můžete si tipnout. Ani při ubytování, ani na koupališti, v restauraci, prostě nikde. Žádný test nikoho nezajímal. Respirátor za celý víkend nevytáhli. Ani na recepci v hotelu, ani číšníci ho neměli. Nebudu psát kde byli, ale úplně jiný kraj. Vždycky si vzpomenu na tu sodu co tu dostávám, když napíšu, že se někde chodí bez respirátoru, nebo jezdí MHD.
minak 20. 6. 2021, 20:56
@labakan Do školy je pustit musí...právo na vzdělání....ať je klidně testujou...ten test nikoho ani zajímat nemůže, protože kromě hygieny v doprovodu policie nemá nikdo právo to po vás chtít...a i u těch je to podle Judr. Sokola sporné....
slunisluni 21. 6. 2021, 6:35
@minak Na koupaliste nikoho.bez prokazani nepusti - byla jsem a vim to. Proto zy silene fronty v tech vedrech. A hadejte se lidi ze na to nemaji pravo...
Cidos86 21. 6. 2021, 9:37
@slunisluni Včera jsem byla na koupališti,nic nikdo nechtěl.Klasicke koupaliště.Na stránkách to mají,v reálu nic nevyžadují.
vlastaz 21. 6. 2021, 9:41
@Cidos86 Jela jsem v sobotu pracovně vedle Riviéry - takový davy snad vůbec nepamatuju... Kolem výstaviště nebylo kde zaparkovat.
Cidos86 21. 6. 2021, 11:04
@vlastaz Na Riviéře jsem nebyla naštěstí, tam, kde jsem byla, to bylo dopoledne fajn, krásně se plavalo, žádné davy. Odpoledne, kdy jsme se tam vrátili, to bylo tedy už horší, ale pořád se to nějak dalo. Sice jeden bazén v podstatě zabraly houfy prostorově nadměrečných spoluobčanů, ale v plaveckém to bylo OK.
slunisluni 21. 6. 2021, 11:06
@Cidos86 chacha.... vím asi co to bylo zač ti prostorově (smich) pamatuji kdy si do Zábrdek nosili i vlastní peřiny
Cidos86 21. 6. 2021, 12:04
@slunisluni Co se týče kil nabranych v pandemii,taky o tom něco vím,ale tohleto bylo jak z filmu Doktor od Jezera hrochů. jakože toto byli ti hroši....
vlastaz 21. 6. 2021, 11:09
@slunisluni Taky mě první napadly Zábrdky ,-) Peřiny si nepamatju, ale viděla jsem je lízt do vody v bermudách a s mýdlem v kapse. Jednu dobu tam pak byly zakázaný takový ty pánský plavky - šortky, aby bylo jasný, že v oblečení do vody ne.
slunisluni 21. 6. 2021, 9:46
@vlastaz Daniel Kovář 79138 Můžu se zeptat když na koupání stačí samotest doma, co vlastně u té kasy předložím ? 0/0 Foto Dan Holický 54061 stačí odplivnout (Y) a když si všichni odplivli.... (Y) tam to má právě tu jinou specifikaci
Lanna1 21. 6. 2021, 9:41
@Cidos86 Jjj provozovatel jen vyvěsí upozornění a zbytek neřeší. Proč by si on přidělával práci, buzeroval lidí a poslouchal nadávky ,-) Ať si to zkontroluje hygiena a policie, která je v závěru za to placená (zip)
Cidos86 21. 6. 2021, 11:02
@Lanna1 Jj, ani se nedivím, že to nekontrolují, pán v pokladně je takový nevrlý, u něj je úspěch, že vůbec prodá aspoň tu vstupenku, po něm by si nikdo nedovolil požadovat kontrolování testů. ,-)
labakan 21. 6. 2021, 10:04
@Lanna1 S tím souhlasím. Přijde mi úplně komická představa jak chodí PČR po koupališti a kontroluje nějaká lejstra.
e-sladkyspanek.cz 21. 6. 2021, 9:52
@Lanna1 přesně ještě potřebuje tržbu. Né řešit nesmysly.
Lanna1 21. 6. 2021, 10:15
@e-sladkyspanek.cz Už vidím hygienu s policií jak kontrolují 800 lidí na koupališti (smich) prostě zase někdo vymyslel blbost a někteří provozovatelé to v hlavě taky moc v pořádku nemají (zip) (smich)
slunisluni 21. 6. 2021, 10:17
@Lanna1 jenže bohužel třeba Praha je moc na ráně a prostě se to na pokladne kontrolovat musí - stačí pár ukřičenců že to chtějí mít taky bez potvrzení jako ti co o tom psali včera na mimáči a mají tam hygienu a pokutu, tohle není o provozovatelích ale o tom nařízení
Lanna1 21. 6. 2021, 9:17
@slunisluni U nás se pro jistotu už druhý rok koupaliště neotevře, ale vedle ve městě to nikdo vidět nechce. Nikdo to nekontroluje.
slunisluni 21. 6. 2021, 9:18
@Lanna1 ale jestli je to přírodní, tak tak to má být (smich)
Lanna1 21. 6. 2021, 9:25
@slunisluni Není, je to normální vybudované koupaliště. Nic přírodního. Tady se opravdu nic nekontroluje, ale o pár kilometrů dál kontrola u vchodu. Nakonec je to zase jen o provozovateli jak si to nastaví. V závěru je to zase jen nic nedokazijící cár papíru. (zip)
slunisluni 21. 6. 2021, 9:37
@Lanna1 v Dubňanech které je zavřené? tam kolem je všechno v okolí tak 20-30 km , kolikrát záleží na specifikaci , ale pořád platí že Chorvatsko - tam nic, ale proč tady na normální koupaliště musí být - to nevysvětlí nikdo ,-)
Lanna1 21. 6. 2021, 9:38
@slunisluni O koupališti v Dubňanech nic nevím a nikdy jsem tam nebyla ,-)
minak 21. 6. 2021, 7:17
@slunisluni Jezdíme do Německa, tam nikdo nic nechce, jen je omezený počet lidí.....na tyhle šaškárny tady nemám nervy....tady u nás na koupališti nikdo nic prý nechce....
labakan 21. 6. 2021, 8:48
@minak Tady na koupališti taky ne. Je to všechno o lidech, pokud je někdo extrémní, tak to bude vyžadovat.
slunisluni 21. 6. 2021, 9:12
@labakan samozřejme , protože je to PŘIRODNÍ KOUPALIŠTĚ - a na to se to nevztahuje (smich), vždyt to píšu níže... V areálu přírodního koupaliště Český Dub najdete v současnosti kemp Mokrej žalud. Koupaliště se nachází v rekreační ...člověk když si najde správné info, tak zjistí jak lidi děsně kecají ,-) a ono to bývá pak všechno jinak
labakan 21. 6. 2021, 10:08
@slunisluni Já někde píšu o koupališti v České Dubu :^) Koukám, že vy jste papežtější než papež. V Českém Dubu jsem byla na koupališti naposledy v 18 letech. Jezdíme do Turnova, tam to má do přírodního koupaliště hodně daleko. Ale pobavila jste, to zase jo (H)
slunisluni 21. 6. 2021, 10:15
@labakan cituji: Klára B. (labakan) ID 224939, mimibazar.cz/labakan (21.6.2021, 8:48) DNES Tady na koupališti taky ne. Je to všechno o lidech, pokud je někdo extrémní, tak to bude vyžadovat. Když je někdo z Třebové a napíše "tady", tak přece nikdo neví že to tady jsou Pieštany. Klára pobavila, děkujeme...
labakan 21. 6. 2021, 10:21
@slunisluni Vy si stojíte na vedení? Já na směr českého Dubu vůbec nejezdím. V Turnově mám dům, tak nevím co je divného na tom, že tam chodíme na koupaliště. Vaše domněnky jsou vtipné. :-D
slunisluni 21. 6. 2021, 10:28
@labakan Klára Bínová Bílá 43 463 43, Český Dub tel: +420 737 76 66 46 PO-PÁ 8-16 hodin IČO 74108492 https://mapy.cz/zakladni?x=15.0928196&y=50.6311669&z=12&q=b%C3%ADl%C3%A1%2043%2C%20%C4%8Desk%C3%BD%20dub&source=addr&id=10813303 Toto je Turnov , vlastně vy těch domů máte několik, já zapomněla.....
LENNNA3 22. 6. 2021, 6:46
@slunisluni Tak toto je hnus! (N)
slunisluni 22. 6. 2021, 7:07
@LENNNA3 Jste se dneska probudila? Jsou to normalni udaje ze stranek prodejce ktere sama uverejnila. Davaji se tady odkazy na ruzne prodejce a na jejich stranky.
Jarpra 22. 6. 2021, 8:28
@slunisluni Jsou to údaje ze stránek, ale je otázka, kdo má potřebu to tady předhazovat, ukazovat a nedej bože dále nějak lustrovat. A v diskuzích jako je třeba tato, má jaký důvod - smysl to sem dávat...?
cervenka 22. 6. 2021, 8:41
@Jarpra A jaký má smysl omílat v diskuzi celý rok to samé?
Jarpra 22. 6. 2021, 8:47
@cervenka Omílají i jiní furt dokola a to stejné..... Třeba jen má někdo stále stejný názor, proto píše to stejné....
slunisluni 22. 6. 2021, 8:31
@Jarpra nikdo nic nelustruje, mimochodem - když se tady dá odkaz na nějakou českou herečeku nebo zpěváka jak bydlí - jo tak to se to neekluje, to se všichni kouknou , to už sprostý není žejo (smich)
Jarpra 22. 6. 2021, 8:49
@slunisluni Srovnávat herce nebo zpěváky s lidmi na MMB????? Fakt dobrý.... ,-) ,-)
labakan 22. 6. 2021, 10:21
@Jarpra Nahoře uř nejde reagovat Jarmilo. Myslím si, že jste sluni vystihla. Kvůli koupališti aféra jak na třetí světovou. Prokádruje nejen mě, ale ještě paní Věru, která se mě zastala. Je to duševní mrzáček, nic jiného pod tím nehledala. Z Turnova udělá Trutnov a pak to zahraje do autu místo toho, aby uznala, že je úplně bl@á a splete si město xx kilometrů od sebe. A takto by se dalo pokračovat. Ona jen čeká, až se k ní někdo přidá a pojede stejným stylem. Toto už tu v nedávné době bylo a pak na několik měsíců vysmahla jak pára nad hrncem. Asi do bazénu a věnovat se své krásné postavě a vzdělaným dětem. (H)
slunisluni 22. 6. 2021, 10:26
@labakan jistě, protože nechci vypadat duševně a vizuálně jako nějaká Bínová , chronická stěžovatelka na cokoliv co jí není košer (smich)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 22. 6. 2021, 11:35
@slunisluni Melete stále o něčem jiném. Zopakujte si zeměpis a nebudete se příště muset ztrapňovat (L)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 22. 6. 2021, 9:35
@Jarpra Paní to má v hlavě značně pomotané, to myslím si dojde každému (H)
slunisluni (upraveno) 22. 6. 2021, 10:17
@labakan pro blba jsou všichni ostatní blbí - to si člověk v ostatních zrcadlí svou vlastní osobnost, Klára ráda uráží naprosto každého který s ní nesouhlasí, např. Kvítka: Klára B. (labakan) ID 224939, mimibazar.cz/labakan (28.10.2020, 16:48) Ještě chvilku se tu můžete projevovat tímto způsobem a reálně hrozí, že vás odvezou na uzavřené oddělení. Nevím jak u vás v kraji, tady máme blízko Kosmonosy (kocka) Jen si tedy na závěr příspěvku neodpustím malou poznámečku. S takovým individuem jsem se za celá léta studií u vás ve Zlínském kraji, nesetkala. Jestli vy nejste náplava, tak už se svět dočista zbláznil. Tam byli vždycky tak milí lidé(a jsou stále), vy se naprosto vymykáte....... Klára se evidentně nesetkala za celý život asi s nikým (smich)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 22. 6. 2021, 10:16
@slunisluni Vy jste taková nimravka, ráda se šťouráte, víc a víc, až úplně nejvíc. Lustrovat, vyhledávat. Ženská, co vy v té firmě děláte? Kádrovačku? Fujt tajxl, zaměstnat takového špeha, to je radost. Já půjdu dělat bezinkový sirup, to je prospěšnější než vytahovat kde jakou špínu a bavit se o hovně s evidentně nemocným exotem. Pá, pá (L)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Jarpra 22. 6. 2021, 10:07
@slunisluni Oprava kvůli komentáři ke koupališti ,-) ,-) *-)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Jarpra 22. 6. 2021, 10:05
@slunisluni Vy jste se prostě rozhodla rýpat a rýpat..... A řekla bych (a nejsem daleko od pravdy), že čekáte, až se někdo přidá k Vám. Nezlobte se, ale že to rozjedete v takové míře kvůli komentáři k očkování....... :^)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Jarpra 22. 6. 2021, 9:37
@labakan ,-) ,-)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
slunisluni 22. 6. 2021, 8:54
@Jarpra člověk jako člověk přece
nicky1 21. 6. 2021, 12:49
@slunisluni no vy máte fakt dost :-|
labakan 21. 6. 2021, 12:19
@slunisluni Ještě bych ráda dodala, že v tomto odkazu který sem dáváte nevlastním téměř nic. O to vtipnější celá ta záležitost je. Jsem vlastníkem naprosto jiné nemovitosti. Navíc už je to ohrané, přišla jste s křížkem po funuse (L)
slunisluni 21. 6. 2021, 12:29
@labakan jo tam jen bydlíte... jen se ptám, sice vím jak vypadáte a to poměrně detailně - ale když tedy vlastní dům v Turnově - tak to je tady pro vás, to je jasný...
labakan 21. 6. 2021, 12:35
@slunisluni Vy jste neskutečná. Děláte něco totálně amorálního a ještě kopete kolem sebe. Možná vás to milá dámo překvapí, ale já taky poměrně dobře vím jak vypadáte. I když se schováváte za anonymním nickem. Ale z takových lidí jako jste vy jde opravdu strach. Hnus největšího kalibru. Chybí mi tu blijící smajlik.
slunisluni 21. 6. 2021, 12:38
@labakan A jak vypadám, schválně... musíte mě popsat. No a co bych asi záviděla ? Vzdělané děti ? Ten rozhled, chytrost , krásu a postavu ? Jo - to bude ono (Y) tak to je fakt pecka
labakan 21. 6. 2021, 12:57
@slunisluni Z vás to sebevědomí je prýští. Nevím, proč bych se měla snižovat k tomu, co zde děláte vy. Ale jedno by mě zajímalo, kde jste přišla na to, že se chodím koupat do přírodního koupaliště, když mám v okruhu 6 km další koupaliště a to betonové-nepřírodní. Tady je těch koupališť poměrně dost, ale vy paní chytrá přesně víte, kam já chodím. Hrajete si tu na vědmu a přitom víte kulový. A vzdělané děti vám přeju, ať vám to dlouho vydrží. A hlavně to zdraví, to je důležitější než chytrost, vzdělanost a krása. Před dlouhou dobou jste tu měla hodně podobné kecy jako dnes, dostala jste čočku a pak po vás půl roku ani pes nevzdechl. Tak byste zase mohla odputovat lustrovat dál.To vám jde pěkně, soudružka kádrovačka jak vyšitá (Y)
slunisluni 21. 6. 2021, 13:07
@labakan co to melete ? A myslíte že jsem jako vy a chce se mi tady pořád vysedávat na kadáku s těmi výlevy? Kromě toho jsem jen nahodila udičku a že jste se chytla s těmi urážkami je vaše věc. Žádnou čočku jsem nedostala, ale jste se tady zacyklily a ono to už nemělo a ani ted nemá vejšku a žádný progres. Děkuji - zdraví jsme všichni a finančně je to líp jak před rokem, ano a já tady byla před rokem - srovnejte si údaje madam. už rok a půl melete to stejné - jak toto může někoho bavit? To jste fakt tak děsně v životě neštastná, že gró celého dne a měsíce jsou tyhlety výlevy?
labakan 21. 6. 2021, 14:02
@slunisluni Kde píšu něco o financích? Vy teda jedete. Bohužel už moc nevíte kam a tomu odpovídá i celá ta vaše komunikace. V knihovně v Českém Dubu jsem nikdy nepracovala, v knihovné na Bílé jsem 3 roky. Mimo to existují i jiné knihovny, kde se dá pracovat, ale to je už na vaši hlavinku moc složité, chápu. Nic vám do toho není, ale jste vedle jak ta jedle. Nerozeznáváte Turnov od Trutnova, ale poučujete mě, kde mám a nemám dům. Nechápu jak se vůbec můžete snést sama se sebou, jste ten nejhorší lidský odpad, s jakým jsem se kdy virtuálně setkala 8-|
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
slunisluni 21. 6. 2021, 14:12
@labakan vy jste jak mlýnek , I kdybych tam napsala Bratislava - tak to bylo jen takové přiblížení tématu, to máte jako když napíšete jak se vám svěřují všichni ti lékaři a zdravotní sestry (smich) - taky jste přece cíleně nikoho nejmenovala, já jsem se od vás poučila a dělám to stejné, jen prostě tak nějak návodně.... aha... ono vám to nevoní , a copak tam máte dál za urážky , musíte být na sebe pyšná - dneska jste se překonala (F)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Baronka 21. 6. 2021, 13:53
@slunisluni Vážená paní Dano, jak si můžete dovolit zneužívat něčí osobní údaje. Myslím, že by Vás měli admini okamžitě zablokovat. Vás pustit na internet, to je jako dát opici do ruky pušku. (N)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Jarpra 21. 6. 2021, 19:18
@Baronka (Y) jenže paní Dana nechápe o co Vám jde (nebo jiným). Furt bude argumentovat, že je to veřejné....
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
HOCIKA 21. 6. 2021, 18:07
@Baronka *-) :-o (N)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
slunisluni 21. 6. 2021, 15:36
@Baronka jsou to veřejné informace přímo od prodejkyně paní Bínové - má je na svých stránkách - můžete si to ověřit, zneužití by bylo - a to byste jako podnikatelky měly vědět, že kdybych se dostala k soukromým informacím a ty bych zveřejnila - no a toto není ten případ vy neznáte její stránky? nebowww.rzp.cz nebo Ares? a když si tam dám vaše IČ tak mi vyjede nějaký Boháček - aha... paní Věra B. má podnikání na pana Boháčka? Aha.... a ted mě zažalujte společně se státem který tyto údaje uveřejnuje, mezitím si půjdu zaplavat než zase vymyslíte nějakou dehonestraci ,-) vy podnikatelky
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 21. 6. 2021, 15:28
@Baronka Díky moc (F)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
cervenka 21. 6. 2021, 14:09
@Baronka Zneužívat? K čemu je zneužila? +o(
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Lenka77 21. 6. 2021, 13:56
@Baronka (smich) (smich)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 21. 6. 2021, 12:09
@slunisluni Jste omezená. Už dávno jsem tu psala, že mám dům v Turnově. A to, že tu vypichujete citlivá data ukazuje pouze na to, jak jste primitivní. Omezený tupec, který když už nemá kudy kam, začne kopírovat. Proč jste tak zapšklá a závistivá netuším, asi máte nějaký osobní problém. Tak vás mohu jen politovat. A znovu opakuji, že jsem vlastníkem nemovitosti v Turnově. Můžete si to najít na veřejném katastru. Určitě vám to prolustrování půjde dobře.
irik 21. 6. 2021, 10:48
@slunisluni Vymazte prosim, tohle sem skutecne nepatri
cipofka 21. 6. 2021, 11:30
@irik Přesně. Není to poprvé, co to tu někdo hodil do placu. Ač s Klárou nesouhlasím vlastně v ničem, tak nechápu, proč má stále někdo potřebu vyhazovat její osobní údaje na diskusi... ač jsou to veřejné informace... (zip)
slunisluni 21. 6. 2021, 11:35
@cipofka taková útlocitnost - to že tady rozebíráte detailně zdravotní intimní problémy celých svých rodin nikomu nevadí - ale veřejné info vadí? neměla jsem potřebu - ale pokud ona schválně uhýbá a nikdy nenapíše nic rovného - tak prostě toto je přímý dotaz
labakan 21. 6. 2021, 12:13
@slunisluni Nikam neuhýbám, dojděte si na vyšetření. NIKDE A NIKDY jsem nepsala, že navštěvuji koupaliště v Českém Dubě. To jste si vy vymyslela a teď si tu hrajete na svatou.
cipofka 21. 6. 2021, 11:38
@slunisluni Nevím o tom, že bych rozebírala detailní zdravotní intimní problémy své rodiny.
cervenka 21. 6. 2021, 11:12
@irik Proč? vždyť to není nic osobního.... *-)Před časem jsem se taky dívala na www.stránky knihovny, kde pracovala v té vesnici Bílá. Jsou to normální veřejné informace *-)
irik 21. 6. 2021, 12:44
@cervenka Je neco uplne jineho, kdyz clovek si pise sam o sobe I kdyz nekdo vytahuje info cizi. Nebo pro Vas je to stejny?
přeslice 21. 6. 2021, 12:49
@irik jakmile něco "dám" na web, veřejně napíšu či sdílím informaci, tak musím počítat už jednou pro vždycky, že to může kdokoliv a kdykoliv znovu vytáhnout. Stejně jako se učí na školách finanční gramotnost, tak by se všichni měli vzdělávat i v této oblasti (sama bych to potřebovala ,-)). To je holt riziko současné doby. Takže ano, pro mne je to tedy stejné, jestli jsem to napsala já teď, nebo někdy v minulosti a jiný to zkopíroval a uvedl v současnosti.
anilvap2 21. 6. 2021, 13:17
@přeslice Rozumím, ale nechápu, jak souvisí informace o vlastnictví nemovitostí, sídlem podnikání, bydlištěm s diskuzí o očkování, koronavirem atd. To spíš vypadá, že někomu došly argumenty a má ohromnou potřebu si kopnout.
přeslice 21. 6. 2021, 13:27
@anilvap2 souvislost s tématem diskuse nekomentuji, reaguji pouze na to, že pokud sama dobrovolně zveřejněním nějaké údaje, tak musím počítat, že se k nim ta "veřejnost" může dostat a mohou pak moje údaje šířit dál nebo využívat k dalším účelům.
anilvap2 21. 6. 2021, 13:34
@přeslice Jj, chápu. Já se spíš právě pozastavuju nad tím, proč má někdo potřebu to sem dávat, i když to je veřejně dostupná informace. S diskuzí to, alespoň podle mě, nemělo nic společného. Ani s diskuzí o koupání, předkládáním potvrzení u pokladen atd. Já myslím, že obě dámy by se mohly chytit za ruku a odkráčet společně. Že si nemají navzájem co vyčítat. Nelíbí se mi chování ani jedné. (F)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
přeslice 21. 6. 2021, 13:38
@anilvap2 Hele já jsem to fakt nesledovala pozorně, ani mě to příliš nezajímá, ale pochopila jsem to tak, že jedna strana "lže až tomu sama věří" a především zapomíná, co kde napsala, ta uvedená adresa měla být dle mého, jak jsem to pochopila, nastavením pomyslného zrcadla, aby si ta jedna strana uvědomila, že pokud někde píše něco a pak to za pár dnů vyvrací, že mmb nezapomíná na nic a všechno si pamatuje, takové malé CML (pro mladší ročníky centrální mozek lidstva ,-)). Zda je to vhodné či nikoliv, jestli to nebylo přes čáru..... to komentovat nebudu, vyjadřovala jsem se pouze k tomu, že pokud někdo sám dobrovolně zveřejní jakýkoliv údaj, tak si musí uvědomit, že se s tímto údajem bude zacházet veřejně, může ho kdokoliv přečíst a předat další osobě.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Jarpra 21. 6. 2021, 13:24
@anilvap2 Přesně jste to napsala. Potřeba si kopnout.
slunisluni 21. 6. 2021, 13:24
@anilvap2 ale houby, jen psala že se byla tady koupat a bez potvrzení no a pořád píše jak v tom Dubu je v knihovně a v Dubu na zahradě a tohleto... a že byla v Trutnově, no a tak jsem se zeptala - jak já mám vědět že to tady je tam a tam je tady? Mám taky psáno v profilu Praha a když napíšu - tady mám bazén, tak se mi každý vysměje že mám v Praze bazén? Ale já jsem mimo Prahu a tam je ten bazén... a přece nebudu za to někomu sprostě nadávat že neví že "to" je "tamto" a naopak (smich)
labakan 21. 6. 2021, 13:42
@slunisluni Vy jste buď pomatená, nebo fetujete. Kde jsem psala, že jsem v Dubu v knihovně? No tak to je pecka, tohleto. Ta medikace vám evidentně nedělá dobře. A s Trutnovem, jste to dorazila celý. Chtělo by to prostudovat mapu, abyste věděla, kde které město leží. Nikdo vám sprostě nenadával, fakt změňte tu medikaci, než bude pozdě. (kocka)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
slunisluni 21. 6. 2021, 13:56
@labakan je to knihovna v Bílé nebo kde, je mi to fuk, byla to jen řečnická věta...mapy máte sama ne? Ale vlastně mapu jsem vám posílala - to snad vidíte sama kde co leží. Vy nevíte sama co píšete, ty PMS návaly jsou svinstvo, chápu.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
anilvap2 21. 6. 2021, 13:38
@slunisluni No, popravdě, v tomhle příspěvku jsem se nějak ztratila. Ale to je asi jedno. A tohle slovíčkaření mi připadá zbytečné. Ale možná to bude tím, že mně je úplně jedno, kam se Klára chodí nebo nechodí koupat, a jestli někde dávala potvrzení nebo nedávala. Protože už jsem několikrát zaznamenala, že její realita bývá trochu zkreslená.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Pavlínečka 21. 6. 2021, 13:47
@anilvap2 Už došlo vlákno, ale myslím, že Gábina to vystihla nejlépe: "jedna strana lže až tomu sama věří", a od toho se to celé odvinulo. Myslím, že žádné kopnutí si, za tím nebylo. Nebylo třeba.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
slunisluni 21. 6. 2021, 13:40
@anilvap2 já chci hlavně aby zapršelo (smich)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
irik 21. 6. 2021, 12:59
@přeslice Kdyz clovek podnika, tak asi musi uvadet adresu nebo nemusi? Hned pisi, jen se ptam.. ja nevim.
přeslice 21. 6. 2021, 13:12
@irik to nevím, ale zase je to o tom, že musím zvážit, zda mi to zveřejnění informací stojí za to, navíc se myslím uvádí sídlo podnikání, což nemusí vždy být současně moje bydliště, nebo adresa provozovny ..... nevím.
labakan 21. 6. 2021, 13:52
@přeslice To je opravdu vynikající názor. jestli mi to stojí za to. Nikdo není nadšený z toho, že má veřejně dostupné citlivé údaje a není to jeho výmysl, že je to takhle debilně nastavené. Myslete si cio chcete, ale když to někdo začne vytahovat na diskusi, tak je to podle mě prevít největšího kalibru. Paní je zvyklá si v práci lustrovat, tak si prolustruje a ještě dá i pro ostatní. Nemůžu si teď vzpomenout jak se takovým lidem říká.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Lenka77 21. 6. 2021, 13:09
@irik tak musí to je samozřejmě,aby někdo neměl fiktivní a paní nemovitost nepatří jak uvedla ,má to jen jako místo podnikání ,-) přece pokud někdo podniká má někde provozovnu tak to není tak citlivé téma jako kolik má v sejfu ,-)
slunisluni 21. 6. 2021, 13:09
@irik Ireno, vy jste nikdy neviděla rejstřík pro podnikatele? Ares, RZP.. a atd... ?
přeslice 21. 6. 2021, 13:29
@slunisluni pracovně hodně nahlížím do insolvenčních rejstříků a tam je panečku údajů, to by se jeden podivil. Nicméně tam ty údaje jaksi osoby nezveřejňují úplně dobrovolně, tam to jde trochu mimo ně.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
slunisluni 21. 6. 2021, 13:43
@přeslice tak...co internet schvátí - už se neschová
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
irik 21. 6. 2021, 13:23
@slunisluni Asi jsem exot, ale opravdu si nepamatuji, ze bych je potrebovala nekdy, ale urcite si nevyhledavam ucelove pro diskusi tyhle udaje. Nejde mi ani o tuhle diskusi, ale celkove.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
slunisluni 21. 6. 2021, 13:26
@irik Já pracuji pro jednu velkou firmu a musíme se dívat do těch rejstříků prostě... každý podnikatel tyhlety věci zná a než třeba jde za obchodním partnerem, tak se na to mrkne a zjistí co a jak... a občas má i ta protistrana narozeniny a je to fajn mu popřát když to nečekal, nebo vzít lahvinku k svátku...
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Pavlínečka 21. 6. 2021, 13:05
@irik Musí, ale zase to snad nejsou citlivá data, ne?
labakan 21. 6. 2021, 13:03
@irik Samozřejmě, že musí. Když podnikáte a nejedete přes nějaké "bílé koně", vaše data jsou veřejně přístupná. Pak se najde nějaká taková svi@ě jako soudružka slunisluni a jsme tam, kde jsme.
Lenka77 21. 6. 2021, 13:15
@labakan děláte z toho zase přehnané halo a slovník taky nic moc +o(
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
nicky1 21. 6. 2021, 12:52
@přeslice Gábi to asi ano, ale mě třeba zarazilo, proč má někdo potřebu něco takového googlit a dávat to někam do diskuze. Opravdu tomu nerozumím. Hlava mi to podle mého nastavení nepobírá.
Jarpra 21. 6. 2021, 13:01
@nicky1 Někdo asi nemá co dělat a zjišťuje si informace..... Myslím, že někdy je to hodně pod úroveň. Na druhou stranu si můžeme udělat představu co je to za člověka, že ho to tak zajímá.... ,-)
labakan 21. 6. 2021, 13:14
@Jarpra To jste Jarmilo napsala úplně přesně. Paní je dokonalá, krásná, chytrá, má vzdělané děti, perfektní postavu, ale ta povaha trošku hapruje. Mně osobně se z takových lidí zvedá žaludek. Tohle už je značně přes hranu...
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
nicky1 21. 6. 2021, 13:06
@Jarpra Ano, je přesné, je to pod úroveň. Stačí napsat myslím že to koupaliště je blízko vás, když už chci poukázat na nějakou skutečnost. I když i toto, už jen to dívat se kdo co píše, odkud je, a pak si hledat informace. A je úplně jedno kdo to napíše a proti komu to napíše. Zvlášť když jde o h...o. ,-)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 21. 6. 2021, 12:16
@cervenka Máte zajímavé starosti.
přeslice 21. 6. 2021, 10:52
@irik to je informace, která je v podmínkách prodeje u paní........ není to nic, co sama nezveřejnila
irik 21. 6. 2021, 11:09
@přeslice Ano, je v podminkach, ale do diskusi proste nepatri (F)
jarla 21. 6. 2021, 11:25
@irik proč?
irik 21. 6. 2021, 13:04
@jarla Libilo se by Vam, kdyby nekdo se “hrabal” v Vasem zivote a psal to diskusi? To je jedno, jestli souhlasim s necim nazorem nebo nikoliv. Aspon ja to mam nastavene tahle
jarla 21. 6. 2021, 21:34
@irik když nad tím tak přemýšlm....je mi to celkem jedno, moje "pracovní" data jsou na netu také cizím lidem k dispozici, holt i tohle patří k podnikání
lakiara 21. 6. 2021, 21:41
@jarla mate pravdu,k podnikani asi ano,ale k vytahovani zde na mimacovskych diskuzich je to dost trapne.Ani to nema zadnou souvislost.Vytahnout to tu na nekoho "oblibeneho",byl by tu jiny "tanec".
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 22. 6. 2021, 9:41
@lakiara Děkuji Ivano (F)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
cipofka 21. 6. 2021, 11:34
@jarla Já ti nevím... Nemyslím si, že by bylo nutné to tu házet do placu. Kdo bude potřebovat, ať si to najde sám. Víš, že s K. absolutně nesouzním a nesouhlasím. Ale toto už tu bylo a nezdá se mi to prostě fér.
jarla 21. 6. 2021, 12:04
@cipofka Ještě nikdy nikdo tu nevzbuzoval takové vášně, jako tahle ženská, je až neuvěřitelné jak dokáže nasr@t tolik lidí. (smich)
Pavlínečka 21. 6. 2021, 13:07
@jarla On je to snad i svým způsobem jistý druh umění (smich)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Cidos86 21. 6. 2021, 13:12
@Pavlínečka Být paní mladší, vsadím botky, že by se během posledního roku hravě vypracovala do časopisu Forbes jako jedna z 30 pod 30, kam vybírají lidi, co dokázali něco zvláštního.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Lenka77 21. 6. 2021, 13:06
@jarla :-D
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
cipofka 21. 6. 2021, 12:27
@jarla ,-) No, jistě víš, že já jsem na její triko dvakrát nepřímo napsala poměrně drsně... aj řitku bych jí někdy nakopala (smich) Ale toto se mi prostě nelíbí. A není to prvně, co se to tu hodilo.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
lucijee 21. 6. 2021, 12:10
@jarla Protože její příspěvky jsou schválně tak psaný..bavi ji dohadování, zesměšňování ostatních .. píše to tak, aby vyprovokovala agresivní diskuzi. Díky Bohu je to už přes rok a většina na ni kašle a nereaguje.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
slunisluni 21. 6. 2021, 11:11
@irik https://www.labakan-shop.cz/O-NAS-a1_0.htm zdvořile se ptám jestli český dub jejího bydliště patří do turnova nebo má ještě jiný dům v turnově, protože "tady" může být i "tam" (smich), tak abych se vyvarovala později ukvapeným závěrům - sama to přece takhle nazvala žejo
Bzukova 21. 6. 2021, 10:35
@slunisluni Jako vážně je toto nutné? *-)
slunisluni 21. 6. 2021, 10:51
@Bzukova je to veřejně dostupná informace, má to na svých stránkách přece při prodeji, a ona prostě nemůže normálně napsat - no ale my chodíme jinam na koupák, rovnou napíše že jsem hloupá , že má barák přece v turnově a tak... tak třeba má ještě jiný dům a nebo tenhle si přiřazuje do Turnova, ptám se na rovinu abych nedělala nějakou dojmologii
slunisluni (upraveno) 21. 6. 2021, 7:44
@minak Maji to vyveseny na kazdem koupalisti. Kdyby prisla hygiena, to by si nikdo asi nejajznul. Ja mam teda k dispozici vlastni koupani, ale je to proste na palici vsechno Chorvatsko bez testu....koupaliste tady s testem, biotop a prirodni bez testu. Logiku to nema. Fitko - kde si vsichni pred a po ty veci dezinfikuji, tak taky omezeni.
SarinaK 20. 6. 2021, 21:00
@minak Alespoň uvidíme, jakou váhu má rezoluce Rady Evropy z tuším února 2021.... která zavazuje členské země zajistit, aby "nikdo nebyl diskriminován za to, že není očkovaný kvůli možným zdravotním rizikům nebo proto, že nechtěl být očkován". Rezoluce 2361, kdyby to někoho zajímalo, ale to asi nebude.
minak 20. 6. 2021, 21:46
@SarinaK No tak vzhledem k tomu, že už jsme zjistili, jakou váhu tady má ústava, zákony a lidská práva...tak je jasné, jakou bude mít váhu rezoluce.... :^)
labakan 20. 6. 2021, 20:58
@minak Doufám, opravdu doufám. Pomalu denně vyhraný soud na tyhle nesmysly. Ale budou buzerovat víc a víc a pak třeba začnou dávat ještě nějaké super bonusy. Mému dítěti kdyby slíbili nový PS, nebo nadupaný PC, tak snad to rameno nastaví. Je teď v tom telecím věku ,-)
minak 20. 6. 2021, 21:47
@labakan Dneska říkali někde ve zprávách na Primě , že by za očkování mohli rozdávat losy.....jako fakt vážně *-)...to, že to zpětně soud vyhodnotí jako neplatné, je celkem k ničemu...ale už se chystají žaloby na stát, zatím kolem 12 miliard....
labakan 20. 6. 2021, 20:05
@MagdaS V žádném případě. Nevidím jeden jediný důvod k tomu, očkovat děti experimentální vakcínou.
MagdaS 20. 6. 2021, 20:35
@labakan nemyslím si, že vakcína je experimentální,ale to je na jinou diskuzi.....
labakan 20. 6. 2021, 20:47
@MagdaS Jak nemyslíte? Vždyť studie bude hotová v roce 2023. Všichni kdo si ji nechali dát, jsou součástí této studie. Tak to prostě je, to není můj výmysl. Ta vakcína byla tak rychle puštěná, aby ochránila staré a nemocné a najednou se dává mladým, zdravým a teď ještě dětem...
MagdaS 20. 6. 2021, 20:58
@labakan ale vím,že vakcína nebyla vyvinutá na koleně během 2m vakcinu vyvinuli z vakcím na různé druhy sarsu, které byli již mnohem dříve
labakan 20. 6. 2021, 21:00
@MagdaS O tom nikde nepíšu. Vakcína je ve třetí fázi testování a přitom se aplikuje lidem. To by bylo na dlouho. Ta vakcína tu byla dřív, než byl tenhle hnus vypuštěn, tím si je jisto stále víc a víc odborníků. To ale neznamená, že víme co to v těle udělá za 5, 10 let.
MagdaS 20. 6. 2021, 21:02
@labakan s tím musím bohužel souhlasit
SarinaK 20. 6. 2021, 21:03
@MagdaS jsou ve 4. fázi testování, poregistrační. Nikoli ve 3.
Zrušený účet 20. 6. 2021, 21:41
@SarinaK přesně tak
MagdaS 20. 6. 2021, 21:05
@SarinaK vidíte, dokonce, to ani už nevím
e-sladkyspanek.cz 20. 6. 2021, 19:50
@MagdaS U děti bych byla opatrná. Spíše bych neuvažovala .
STŘELEC 20. 6. 2021, 19:48
@MagdaS zatím neuvažuji pro svého syna, čili teď určitě ne , bylo by vhodnější, aby byla proočkována dostatečně skupina lidí od těch +- 30 let......+ profese, kde je to nutností ( DD, nemocnice, školství....)
MagdaS 20. 6. 2021, 19:53
@STŘELEC děkuji za názor
irik 20. 6. 2021, 19:46
@MagdaS U nas nemaji ockovani ani dospeli, o detskem vubec si neuvazuji. I kdyz starsi “kousek” jiz ma 18 a muze si rozhodnout sam, tak jsem proti.
labakan 20. 6. 2021, 20:08
@irik Máme to stejně, naštěstí dcera 18+je rozumná a očkovat se nebude a syn 12+ tak to už nemá cenu ani rozebírat. Já jsem tedy moc zvědavá, jak velký bude zájem a upřímně lituji děti, kterým to rodiče nechají dát. To svědomí.... :-S
MagdaS 20. 6. 2021, 19:49
@irik U nás právě ano - rodiče 65+, já ve školství, manžel denní kontakt s různými lidmi ale puboš 15+ *-) *-) nevím děkuji za názor
irik 20. 6. 2021, 20:14
@MagdaS Mozna casem si zmenim nazor a naockuji si taky, ale my to mame komplikovany kvuli praci v zahranici, ale u deti zadne ockovani proste nechci.
Zrušený účet 20. 6. 2021, 19:43
@MagdaS Můj názor je NE. Puberťáci ve vývoji NE. Tahle skupina by neměla zachraňovat nízkou proočkovanost. Jsem zvědavá, jaký nátlak a vydírání bude následovat.
labakan 20. 6. 2021, 20:11
@ (F) :´(
dami73 20. 6. 2021, 19:47
@ Sdílím stejný názor. Hormony umí udělat své. Nemyslím, že tohle je věková skupina, která to životně potřebuje. Sposta těchto dětí to prodělala bezpříznakově.
MagdaS 20. 6. 2021, 19:46
@ děkuji, jj tohle mám právě v hlavě *-)
Zrušený účet 20. 6. 2021, 20:07
@MagdaS Jinak hodně nám pomohlo promluvit si o tom s naší dětskou doktorkou, které věříme
MagdaS 20. 6. 2021, 20:34
@ to mám také v plánu

Vybrali jsme pro vás

Kategorie