Zobrazit přihlášovací formulář

Diskuse s adminy

Avatar
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
radka165 9. 11. 2023, 9:02
Dobrý den, proč nejdou vymazat inzeráty kde je již zboží prodáno a není v rezervaci.
SineOne 8. 11. 2023, 15:17
Na detail inzerátu si budu chvíli zvykat, ale alespoň je konečně konzistentní. Skvělá práce :).
MissyPF 27. 10. 2023, 19:27
Dobrý den, kde prosím, najdu zprávy, které jsem poslala a které někdo poslal mě? :)
adminka Lucka 13. 11. 2023, 11:48
@MissyPF Dobrý den, do zpráv se prokliknete buď přímo z emailu, nebo pak na stránce Mimibazaru po přihlášení, vpravo nahoře - přes Vaši uživatelskou ikonku. V sekci Inzerce najdete Vzkazy, v sekci Prodej a Koupě odpovědi na inzerát.
tany9 21. 10. 2023, 14:59
Kde prosím anuluji zájemce v té nové úpravě? Děkuji.
adminka Lucka 23. 10. 2023, 8:48
@tany9 Dobrý den, stejně jako v náhledu inzerátu - v menu s třemi tečkami. Najdete jej nad fotkou vpravo.
tany9 25. 10. 2023, 18:39
@adminka Lucka Děkuji.
Januška 20. 10. 2023, 14:43
Dobrý den, pokud je zboží ve slevě, po Vaší nové úpravě detailu inzerátu se v něm neobjevuje výše slevy v procentech jako dříve, celkem zásadní a důležitá věc, můžete to tam vrátit? Děkuji..
adminka Lucka 23. 10. 2023, 8:48
@Januška Koukneme na to a doplníme. Děkujeme.
MarieFri 19. 10. 2023, 13:20
Ověřená adresa, ověřený obchodník... funguje to? Protože mám tyto ikonky šedé, mám takový pocit, že dřív (před novou grafikou) jsme byli ověření. Co udělat pro to, aby ty ikonky zezelenaly?
Už takhle máme minimum prodeje oproti uplynulým létům a ještě nebýt ověření...
Díky za odpověď.
Podpora MMB 19. 10. 2023, 13:49
@MarieFri Dobrý den, logo ověřeného obchodníka jsem Vám aktivovala, je možné, že někdy v minulosti došlo k přerušení členství, tam se poté logo automaticky vypne a je potřeba opětovně zažádat. Zapnutí je bezplatné. Ohledně ověření adresy, tam jsem nenašla platbu za tuto službu, tedy v minulosti o ní nebylo žádáno. Hezký den, Eliška.
MarieFri 19. 10. 2023, 14:18
@Podpora MMB Měnili jsme akorát druh členství, takže možné to je. Adresu jsme vlastně asi neověřovali... Moc děkuji za rychlé vyřešení!
Liška71 18. 10. 2023, 9:29
Jsem tu po dlouhé době a musím tedy říct, že to je hotová katastrofa. Totální chaos, nepřehledné a opravdu nevzhledné stránky. Bylo toto opravdu nutné ? Kde je ten starý Mimibazar, kde jsem byla každý den ? :´(
radka165 9. 10. 2023, 10:54
Vážení admini, musím s lítostí konstatovat, že prodej zde klesá od léta k nule. Je to akorát tak na poplatky. Zajímalo by mě zda děláte něco pro to aby se to zlepšilo. Spousta prodejců odešla a ostatní snižují stavy a taky odejdou.
Výchozí avatar
anonymní jablko 9. 10. 2023, 16:14
@radka165 Myslím, že adminům je to nějak jedno. Co se tak změnily stránky, už tu skoro vůbec nenakupuji, protože se mi daří to co chci pořádně najít. Asi bude brzy českému mimibazaru konec.
Výchozí avatar
anonymní hruška 9. 10. 2023, 13:56
@radka165 Taky čekáme na "zázrak". V září, kdy náš obchod měl až 500 objednávek, tak letos 1 dokončená (zaplacená). Stránky Mimibazaru předělávají už od neúspěšné migrace v lednu 2020 ... a přeblikávání se mezi novou a starou verzí nevypadá moc důvěryhodně pro nově příchozí. Ale na původních stránkách, které ještě za tak dlouhou dobu nestihli předělat, najdete "zajímavá" data ... hodnocení CELÉHO Mimibazaru za poslední den: https://www.mimibazar.cz/hodnoceni_seznam.php
Na internetovém portálu, kde je přes 666 tis. registrací, mi to nyní ukazuje 7 hodnocení od nakupujících / prodávajících. Takže inzerce a jakýkoliv pokus o prodej mi přijde jako zbytečné vyhazování peněz za členství a hlavně ztráta času.
Lojdíci 10. 10. 2023, 7:48
@anonymní hruška Toho jsem si taky všimla,že hodnocení je strašně málo,oproti tomu co bylo,což opravdu odpovídá tomu že to jde celé do háje.Je vidět že to nejsou žádný borci,stránky předělávají tak dlouho že to ještě vypadá na další 3roky než to celé předělají,je to tu marný.To by se musel vrátit starý systém,který fungoval roky.
Výchozí avatar
anonymní hruška 10. 10. 2023, 8:04
@Lojdíci A na slovenském MMB to je ještě horší ... teď tam mají 1 hodnocení a občas žádné. Možná kdyby propojili český a slovenský Mimáč, mohlo by dojít ke zvýšení prodejů.
Výchozí avatar
anonymní třešeň 22. 11. 2023, 21:35
@anonymní hruška Zajímalo by mě, proč nikdo z adminu tady na to měsíc nereaguje? Mohli by jste nám prosím někdo z MMB adminu odpovědět?
nikkita 22. 11. 2023, 23:43
@anonymní třešeň Určitě jsem nechtěla odpovídat anonymně
yva 20. 9. 2023, 12:53
Vážení admini, prosím o pomoc s PODVODNICÍ
Eva P. (Eva Pel.) ID 350849
mimibazar.cz/evapel
které jsem před rokem zaplatila Lego (přes 500,- ), ona mi dodnes Lego neposlala, nevrátila peníze, nereagovala na vzkazy, neprojevila vůbec žádnou snahu cokoliv řešit.
A teď část toho mnou objednaného a zaplaceného Lega nabízí na MMB znovu.
Je pravděpodobné, že s úmyslem okrást někoho dalšího.
Prosím o její blokaci a mediátorství ve vyřešení našeho konfliktu, případně zprávu, jestli nás okradených z její strany není více - na hromadnou žalobu.
Díky.
Yva
Výchozí avatar
anonymní hruška 22. 9. 2023, 10:47
@yva Dobrý den, zkuste napsat email přímo na podporu: podpora@mimibazar.cz
... na Mimibazar do diskuzí nechodí už ani admini.
Eva P. (Eva Pel.) ID 350849 zatím ještě nebyla zablokovaná (i přes spoustu negativních hodnocení) a zboží nabízí dál: https://www.mimibazar.cz/hodnoceni.php?user=350849
yva 23. 9. 2023, 15:04
@anonymní hruška Admini paní napsali, paní jen stáhla z prodeje Lego, které jsem jí zaplatila, ona ho neposlala a teď nabízela znovu :-(
Okrádat lidi může klidně dál...
Výchozí avatar
anonymní hruška 12. 9. 2023, 10:10
JAK HLUBOKO MŮŽE JEŠTĚ MIMIBAZAR KLESNOUT ?
Nejenom že tady už nikdo nenakupuje, když už náhodou někdo objedná, tak potom nezaplatí nebo aby poslal hodnocení, když hned následující den má balíček doma ...
A v diskuzích už většinou řádí jenom úchyláci a trollové.
Nevím, jestli admini mají tolik práce s vytvářením nových "poutavých" reklamních článků, které stejně nikdo nečte :-( nebo ty nechutný příspěvky v diskuzích nechávají schválně:
https://www.mimibazar.cz/diskuse.php?forum=1855
https://www.mimibazar.cz/diskuse.php?forum=960

Vybrali jsme pro vás

Kategorie