Zobrazit přihlášovací formulář

Diskuse s adminy

Avatar
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
zigi 20. 7. 2022, 17:11
Nezlobte se na mě, ale nějak už na tyto stránky přestávám mít náladu, nejde mi ani upravit cena za zboží. Tyto stránky jsou úplně na nic. Prodej nula. Absolutně nesrovnatelné s dřívějším MMB. Chápu, že se snažíte, ale proč neposloucháte zpětnou vazbu od svých zákazníků, bez nás žádné MMB nebude - ani nové ani staré.
zigi 20. 7. 2022, 17:11
Nezlobte se na mě, ale nějak už na tyto stránky přestávám mít náladu, nejde mi ani upravit cena za zboží. Tyto stránky jsou úplně na nic. Prodej nula. Absolutně nesrovnatelné s dřívějším MMB. Chápu, že se snažíte, ale proč neposloucháte zpětnou vazbu od svých zákazníků, bez nás žádné MMB nebude - ani nové ani staré.
cidlina 15. 7. 2022, 11:31
Dobrý den, nevím , ale poslední dobou jsou stále nějaké problémy. Dnes opravdu nevím z jakého důvodu při aktualizaci , kde se dřív zobrazoval počet dní hodin do další aktualizace tak se mi to nezobrazí... (N) 231990.
Janeee 17. 7. 2022, 9:17
@cidlina To nefunguje stále ještě...
adminka Lucka 15. 7. 2022, 13:18
@cidlina Dobrý den, děkujeme za upozornění. Chybu opravíme.
cidlina 18. 7. 2022, 20:31
@adminka Lucka Situace je stále stejná, bohužel se mi nezobrazuje doba aktualizace, mrzí mne , že místo vámi deklarované vylepšení je jenom k horšímu... proč rušíte osvědčené pokud není vypilované to nové..
adminka Lucka 20. 7. 2022, 9:52
@cidlina Oprava byla včera nasazena. Taktéž je opět funkční tlačítko v hlavní fotografii pro přidání detailů.
SunnyTouch 12. 7. 2022, 14:47
(comp) (hadka) (palice)
SunnyTouch 12. 7. 2022, 14:12
Žádné detailní fotky mi nejdou vkládat a zobrazují se jen prázdná pole jak u nových inzerátů, tak když jsem pokusně vložila další detail foto u stávajících inzerátů. Opravdu je to už ve fázi, že celý MMB měli zrušit a ne tahle nefunkční šaškárna, jen jak z nás tahat prachy.
SunnyTouch 12. 7. 2022, 12:49
Opět a stále se nezobrazují vkládané detailní fotografie. Ono tak nějak všechno na MMB jde/odešlo do kopru :-((
adminka Lucka 13. 7. 2022, 10:27
@SunnyTouch Dobrý den, problém s přidáním detailních fotografií je pouze v momentě, kdy použijete tlačítko "Přidat další fotografii" v hlavní fotografii. Tlačítko totiž vede na původní formulář a fotky se nenahrají. Chybu řešíme, ale je to komplexnější problém, takže oprava může trvat. Detailní fotografie lze ale v pořádku přidávat pomocí tlačítka upravit inzerát v detailu inzerátu, anebo přes menu s třemi tečkami v náhledu inzerátu.
Za komplikace se omlouváme.
SunnyTouch 13. 7. 2022, 19:40
@adminka Lucka Pomocí tlacitka upravit inzerat to lze jen na pocitaci, na mobilu nikoliv. A to už jsem si proto detail znova nafotila do mobilu.
Kdy vám KONECNE dojde, že se máte vykašlat na tyhle defraudantské pokusy a máte se vrátit na původní FUNKCNI MMB!?? Měli jste naivní představu jak propojit funkčnost na pocitaci s mobilem. Priznejte si (PO 3 LETECH!!!), že to prostě neumíte/nezvladnete, nefunguje to ani tam ani tam.
adminka Lucka 14. 7. 2022, 11:48
@SunnyTouch Z mobilního telefonu můžete využít výše uvedené možnosti úplně stejně. Jak v náhledu inzerátu v menu s třemi tečkami, které je ve fotce, anebo v detailu inzerátu tlačítkem Upravit. Tato možnost je i vhodnější, jelikož můžete nahrát více fotografií najednou, což přes aktuálně nefunkční tlačítko nebylo možné.
SunnyTouch 14. 7. 2022, 21:48
@adminka Lucka NEFUNGUJE JAK JSEM VAM UZ PSALA, NIC se pres tečky/upravit/přidávejte další fotky nenahradí, a už je mi to jedno, jdu jinam, MMB je mrtev.
adminka Lucka 15. 7. 2022, 13:23
@SunnyTouch Můžete mi k tomu prosím na email kontrola1@mimibazar.cz poslat podrobnější informace? Proces jsem testovala, přidání probíhá přes úpravu inzerátu v pořádku. Neevidujeme ani stížnosti jiných uživatelů, musí tak jít o individuální problém např. s konkrétním inzerátem a pod. K tomu ale potřebuji Vaši pomoc. Ideálně poslat odkaz na inzerát, který Vám takto nejde upravit a rovněž přepošlete prosím i vkládané fotografie. Děkuji
Oeren 15. 7. 2022, 19:06
@adminka Lucka Stiznosti neevidujete protože lidi uz na to nemají silu a odchází. Je to k pláči.
martinates 11. 7. 2022, 13:46
Dobrý den,
bylo by možné pro komerční členství (to jsou ti, kteří platí tisíce korun ročně) vypnout při administraci inzerátů zobrazování reklam? Nebo alespoň zajistit, aby se při úpravě inzerátu v důsledku načítání reklam čyřikrát (!!!) nezměnila pozice kolonky, kterou potřebuji upravit? Velmi to zdržuje při práci. Děkuji mnohokrát.
adminka Lucka 13. 7. 2022, 10:19
@martinates Jde o verzi na mobilním telefonu, nebo na počítači? Na mobilní verzi by se ve formulářích nikdy žádná reklama zobrazovat neměla. Na počítači se pozice načítají jako první právě proto, aby stránka neuskakovala a mohla jste ji pohodlně používat, pokud se tak neděje, rovněž jde o chybu. K tomu bych ale potřebovala vědět v jakém prohlížeči se Vám problém děje a při jakém konkrétním kroku. Pokud zvládnete obrazovku nahrát, bylo by to ideální. Určitě mě prosím kontaktujte na email kontrola1@mimibazar.cz, abychom to dořešili.
hvezdamodra 9. 7. 2022, 11:31
Dobrý den za dva ny mi končí členství,po skoro 12 letech ho asi prodlužovat nebudu,nelíbí se mi jak ted mimibazar funguje.Je to velká škoda,byl to jeden z nejlepších bazaru............přeju hodne navštevníku i stálých maminek ale posunu se dál.zde se za to platí, jiné bazary zdarma
Janour 7. 7. 2022, 21:20
Dobrý den, od včerejška mi nejdou vkládat položky do připraveného balíčku, můžete se na to mrknout?
Podpora MMB 8. 7. 2022, 9:48
@Janour Dobrý den, Jano, děkujeme za upozornění, technici již řeší. Oprava by měla jít ven začátkem příštího týdne společně s dalším balíčkem oprav. Omlouváme se za komplikace, hezký den, Eliška.
FANI 8. 7. 2022, 9:27
@Janour Hezký den ... také mi to nefunguje :-(
Hadrnictvi 1. 7. 2022, 12:02
8o| přijaté objednávky nejsou v přijatých objednávkách , pouze v mailu 8o|
adminka Lucka 1. 7. 2022, 15:21
@Hadrnictvi Chyba by již měla být opravena.
Podpora MMB 1. 7. 2022, 14:02
@Hadrnictvi Dobrý den, omlouváme se za způsobené problémy. Jedná se o objednávky od neregistrovaných uživatelů, kde objednávka je doručena pouze do Vaší emailové schránky, ale v systému na MMB se v tuto chvíli nezobrazí. Tedy je možné neregistrovaného zákazníka kontaktovat pouze přes mail. Na odstranění problému již technici pracují. Eliška

Vybrali jsme pro vás

Kategorie